• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

  • کد خبر : 17600
  • 01 دی 1398 - 12:48
کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی از کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از یک شناور در آب های اقتصادی کیش خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در جمع خبرنگاران، گفت: کارکنان پایگاه دریابانی کیش در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت طرح در سطح حوزه استحفاظی و حین کنترل نوار مرزی به یک فروند لنج صیادی که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران دریابانی پس از توقف لنج صیادی و در بازرسی از این شناور موفق شدند، ۳۵هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط و همچنین ۴ خدمه این لنج صیادی را دستگیر و تحویل مقام قضائی دهند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش با اشاره به اینکه سودجویان با هر ترفندی قصد انتقال سرمایه های ملی از کشورمان را دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و حتی ورود به آب های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت های جمع آوری شده به شناورهای خارجی می کنند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: در واقع قاچاقچیان، سوختی که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می شود را با هدف درآمد نامشروع و سودجویی به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می کنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۲۱ فروند شناور حاوی سوخت قاچاق با ۳۲۰هزار لیتر سوخت توقیف و ۷۳ خدمه نیز همراه با این شناورها دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17600
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.