• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

« حجت الاسلام حقانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان شد

  • کد خبر : 17550
  • 25 آذر 1398 - 14:14
« حجت الاسلام حقانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان شد

طی حکمی از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حقانی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شد.

به گزارش کیشوند نیوز، آئین تکریم و معارفه مدیرکل قدیم و جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و جمعی از مسئولان استان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این مراسم گفت: حوزه خدمت سازمان تبلیغات بسیار وسیع  بوده و انصافا از یک وزارتخانه چیزی کم ندارد با تمام وسعت کاری این حوزه اماامکانات این اداره کل کم است و امیدواریم فعالان این عرصه بتوانند کار سخت را به خوبی پیش ببرند.

او با اشاره به تغییر و تحولات در عرصه مدیریت درهر استانی افزود: هر مسئولیتی روزی باید باید واگذار شود .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن قدردانی از خدمات مدیران قبلی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان به ویژگی های مدیرجدید این نهاداشاره و بیان داشت: بخشی از روحیات شهید حقانی در روحیات فرزندشان به خوبی مشاهده می شود و ایشان کرمان را به خوبی می شناسد و فردی پرنشاط و جهادی است.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی در مراسم  معارفه خود به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: مردم‌داری کمک می‌کند تا ضعف‌های اداری ما را رفع شود و کار را به سرعت پیش ببریم چیزی که در متن بیانیه گام دوم انقلاب آمده است.

او گفت: هر زمان سکان دست مردم بود کار به خوبی پیش رفته و جایی که کار دست مردم نبود شرایط به سختی پیش رفته است.

حقانی تصریح کرد: باری که بردوش من است سنگین بوده ودر جایی خدمت می‌کنم که سنگ بنایش را پدرم بنا گذاشته و از طرفی خوشحالم که توفیق خدمت به این مردم نصیبم شده و از همه مهمتر این یک آزمایش است که امید دارم از این آزمایش الهی سربلند بیرون بیایم.

لازم به ذکر است که حجت‌الاسلام حقانی، فرزند شهید حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ غلامحسین حقانی، اولین مسئول سازمان تبلیغات اسلامی، متولد ۱۳۶۰ و دانش‌آموخته دروس سطح عالی حوزه علمیه قم است که در مقطع خارج فقه، نزد آیت‌الله شب‌زنده‌دار به تحصیل پرداخته است.

از سوابق علمی و فرهنگی وی همچنین می توان به بیش از ۱۸ سال سابقه تبلیغ در نقاط مختلف کشور، معاون و مسئول مرکز فرهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عضو هیئت مدیره تشکل فراگیر تبلیغ گروهی تهران، عضو هیئت مدیره کانون تبیان قم و تدریس دانشگاهی و مدیریت گروه معارف و معاونت، فرهنگی‌-دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش و رئیس ستاد اقامه نماز کیش اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17550
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.