• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

رئیس اداره استاندارد، رئیس هیئت بسکتبال شد

  • کد خبر : 17536
  • 22 آذر 1398 - 17:28
رئیس اداره استاندارد، رئیس هیئت بسکتبال شد

سعید صومعه طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال، به عنوان رئیس جدید هیأت بسکتبال منطقه آزاد کیش انتخاب شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، به پیشنهاد دکتر امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم، طی حکمی از سوی دکتر رامین احمدی طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ایران آقای سعید صومعه به عنوان رئیس هیأت بسکتبال منطقه آزاد کیش منصوب شد.

در حکم طباطبایی برای صومعه آمده است: 

«از جنابعالی تقاضا دارد ضمن هماهنگی با مسئولین ورزش منطقه آزاد کیش و فدراسیون نسبت به پیشرفت بسکتبال آن منطقه تلاش نمایید.»

مراسم اهدا حکم از سوی دکتر طباطبایی با حضور آقای هانی صباغان مدیر سلامت ورزش و آموزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در محل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار شد.

سعید صومعه هم اکنون وظیفه ریاست اداره استاندارد جزیره کیش را برعهده دارد.

همچنین در حاشیه اهدا این حکم اکیر خراسانی در مذاکره با رئیس فدراسیون بسکتبال خواستار کمک به توسعه این رشته در جزیره شد.

سرپرست ورزش موسسه ورزش و تفریحات سالم موضوع توسعه و گسترش بسکتبال سه نفره که به نام «فیبا ۳۳» ثبت شده است، را با دکتر رامین طباطبایی مطرح کرد که طرفین بر پیگیری این امر تاکید کردند.

وی در این دیدار از رئیس فدراسیون بستکبال کشور در خواست کرد تازمینه توسعه و گسترش این رشته را بیشتر از قبل فراهم ساخته و با توجه به زیرساخت های ورزشی و گردشگری جزیره، کیش به پایگاه و قطب این رشته در ایران تبدیل شود.

بسکتبال سه نفره در حال رشد و گسترش در جهان است و تیم های ملی آقایان و بانوان ایران نیز در این بخش فعالیت قابل توجهی دارند. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17536
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.