• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پایان شیرین هندبال کیش ایر در نیم فصل

  • کد خبر : 17534
  • 22 آذر 1398 - 16:49
پایان شیرین هندبال کیش ایر در نیم فصل

تیم هندبال بانوان کیش ایر در هفته پایانی لیگ برتر هندبال توانست با برتری ۲۷ بر ۲۳ تیم فولاد مبارکه اصفهان میهمان خود را شکست دهد.

هفته هفتم لیگ برتر بانوان گرامیداشت شهدای زن ورزشکار با انجام ۴ دیدار ادامه یافت.
تیم هندبال بانوان هواپیمایی کیش در یک دیدار نزدیک و نفس گیر توانست با برتری ۲۷ بر ۲۳ تیم فولاد مبارکه اصفهان میهمان خود را شکست دهد.
تیم هندبال بانوان هواپیمایی کیش با کسب این نتیجه در پایان بازیهای نیم فصل لیگ برتر هندبال بانوان کشور با ۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بازیکنان

همچنین صبح امروز دکتر مظفری قبل از شروع دیدار دو تیم کیش ایر و فولاد سپاهان با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این بازدید فرجی مربی تیم هندبال کیش ایر از چگونگی دیدارهای این تیم و عملکرد مثبت بازیکنان گزارشی را ارائه نمود.

سپس دکتر مظفری ضمن تقدیر و تشکر از حضور این تیم برای نخستین بار در لیگ برتر کشور رضایت خود را ابراز نمود و اظهار داشت: از موفقیت شما و کسب عنوان در لیگ برتر بسیار خشنود خواهم شد، لیکن چنانچه موفق به کسب عنوان نیز نشدید تنها حضور شما در این مرحله و نبرد قهرمانانه شما باعث سربلندی و افتخار جزیره کیش خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم تیم های ورزشی منطقه همواره در عرصه های کشوری و ملی موفق بوده و عملکرد خوبی داشته باشند.

در ادامه دکتر امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی شائبه دکتر مظفری اظهار نمود: در عرصه حضور تیم ها حمایت اصلی را شخص مدیرعامل سازمان و همکاران ایشان بعمل می آورند و ما به عنوان مجری برنامه حضور داریم. و تمام سعی خود را در خصوص پیشرفت و عملکرد مثبت ورزشکاران به عمل خواهیم آورد.

در پایان نماینده تیم کیش ایر از حمایت و پشتیبانی دکتر مظفری در راستای بسط و توسعه ورزش بانوان تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17534
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.