• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو در کیش

  • کد خبر : 17494
  • 19 آذر 1398 - 16:26
سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو در کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری با هدف جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری ۲۰ و ۲۱ آذر در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز ، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو در ماه جاری خبر داد و گفت : قرار است در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آذر در سالن خلیج فارس مرکز همایش های کیش سمپوزیوم فرصت های سرمایه گذاری گردشگری با حضور ۲۲ استان و سفرا و نمایندگان اعضا اکو و ۳ منطقه آزاد برگزار شود .
مجید ملانوروزی گفت : جزیره کیش به خاطر زیرساختهای هتلی و فرودگاهی که دارد ، میتواند نقطه خوبی برای برگزاری رویدادها و ایونت های مختلف باشد .
وی افزود : برگزاری نمایشگاهها و سمپوزیوم ها در حوزه گردشگری یکی از خلاءهایی بود که همیشه جای خالی آن درک میشد ، بنابراین برگزاری این چنین رویدادهایی میتواند کمکی در حوزه گردشگری منطقه و بین الملل باشد .
ملانوروزی یکی از سیاست های جمهوری اسلامی ایران را ، ارتباط با همسایگان دانست و بیان کرد که ما با کشورهای عضو اکو ارتباطات خوبی داریم و تفاهم نامه هایی را امضا کردیم و در مسائل دین ، آیین ها و بسیاری از جشن‌ها بخصوص نوروز میتوانیم کار کنیم.
وی هدف از برگزاری این سمپوزیوم در جزیره کیش ، معرفی سرمایه های کیش به کشورهای عضو اکو و جذب توریسم بخصوص در حوزه سلامت عنوان کرد .

اهمیت گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست و در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی موضوع گردشگری و جذب توریسم آن هم توریسم خارجی است ، مدیرعامل شرکت دکوپاژ و مجری برگزاری این سمپوزیوم هدف از برگزاری این رویداد را جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای فعال کردن بخش گردشگری عنوان کرد .
علی رجب زاده سازمان اکو را یکی از سازمانهایی معرفی کرد که در این حوزه میتواند بیشترین کمک را به ایران کند و دو کشور ترکیه ، پاکستان نیز از مهمترین اعضای اکو و برای ایران قابل اطمینان هستند .
وی عنوان کرد : برگزاری این نشست تخصصی نقطه عطف دغدغه های موسسه فرهنگی اکو ، وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و سازمان منطقه آزاد کیش است .
قرار است در این ۲ روز سُفرای کشورهای عضو اکو ، مدیران کل استانها ، سرمایه گذاران بخش های خصوصی و دولتی و سرمایه گذاران جزیره کیش در نشست های تخصصی گرد هم آیند و اطلاعات و دانش خود را با هم به اشتراک گذارند .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17494
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.