• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

اعضای هیئت اجرایی انتخابات کیش مشخص شدند

  • کد خبر : 17436
  • 13 آذر 1398 - 23:33
اعضای هیئت اجرایی انتخابات کیش مشخص شدند

نخستین جلسه‌ی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کیش تشکیل شد که در این جلسه اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای کیش، بخشدار کیش در این جلسه با اشاره به آغاز رسمی فعالیت های انتخاباتی گفت: ستاد انتخابات وزارت کشور از مدتی قبل ، فعالیت خود را آغاز کرده و اسامی سی نفر برای انتخاب اعضای هیاتهای اجرایی ارسال شده است.

کمالی افزود: همه ی این افراد تایید شده اند اما هشت نفر از آنان به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: در اصلاحیه ی قانون انتخابات در سال نود و پنج ، حضور دادستان نیز پیش بینی شده است که به عنوان مدعی العموم با جرایم احتمالی برخورد می کند.

دادستان کیش هم با بیان اینکه انتخابات کیش همیشه در فضایی آرام و به دور از حساسیت برگزار شده است گفت: هدف همه ی ما برگزاری انتخاباتی سالم است و اعضای هیاتهای نظارت و اجرایی ، اصل بی طرفی را رعایت کنند و جرایم احتمالی را به ستاد برخورد با جرایم انتخاباتی قوه قضاییه اعلام کنند.

در این جلسه آقایان عبدالعلی واعظ، حسن سلمانی، سید ابوالحسن هاشمی، عبدالله دریابر، زهره کردبچه، ابراهیم خلیلی، عبدالرسول خلسانی و روانبخش احمدی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخاب شدند.

آقایان احمد چراغ چشم ، امیر ترکاشوند ، محمد سعیدی ، سید جلیل فداکار و محمد سالم پور نیز به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17436
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.