• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
10

کسب رتبه ۹۷ سعیدآبادی در ترامپولین جهانی/ نامه دادخواهی مربی پیشین تیم ملی/ غلو موسسه ورزش!

  • کد خبر : 17381
  • 11 آذر 1398 - 2:55
کسب رتبه ۹۷ سعیدآبادی در ترامپولین جهانی/ نامه دادخواهی مربی پیشین تیم ملی/ غلو موسسه ورزش!

اعزام محمد سعیدآبادی ورزشکار جزیره کیش به مسابقات جهانی توکیو ژاپن و کسب رتبه ۹۷ از ۹۸ شرکت کننده ، حاشیه ها و انتقاداتی را به همراه داشت که سایت موسسه ورزش این حضور را افتخاری برای جامعه ورزش کیش عنوان کرده است.

محمد سعیدآبادی ورزشکار ارزنده جزیره کیش و پدیده جوان ترامپولین کشور بعد از درخشش در مسابقات کشوری به تیم ملی دعوت می شود.

مدتی است که حاشیه هایی در ورزش ترامپولین کشور وارد شده است، حضور سعیدآبادی در آخرین مسابقه جهانی در ژاپن که با کسب رتبه ۹۷ از ۹۸ شرکت کننده به سرانجام رسید نیز با حاشیه هایی همراه بود و صدای اعتراض مربی سابق تیم ملی ترامپولین کشور را در آورده است.

سید مجید موسوی مربی سابق تیم ملی ترامپولین و مربی محمد مهدی نجفی عضو تیم ملی بزگسالان ترامپولین نامه ای خطاب به دکتر سلطانی فر و دیگر مسئولین وزارت ورزش اعتراض خود را اینگونه بیان کرده است:

متاسفانه در تاریخ ۴ آذر ۱۳۹۸ از طریق شبکه های مجازی متوجه شدم که تیم ملی ترامپولین کشور متشکل از یک ورزشکار به نام آقای محمد سعید آبادی از جزیره کیش و یک مربی به نام آقای ناصر خضری از استان یزد بدون کوچک ترین خبر قبلی و حتی بدون برگزاری هیچ اردوی قبلی پیش از اعزام و یا انتخابی، بدون هیچ سر و صدایی با حذف نمودن دیگر اعضای شایسته تیم ملی از جمله امیر رضا مسگری (تبریز)، محمد مهدی نجفی (مازندران) و دیگر اعضای تیم ملی، جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شبانه عازم کشور ژاپن شده اند.
این در حالی است که محمد مهدی نجفی عضو تیم ملی ترامپولین شهریور امسال در معیت تیم ملی طی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ (کسب سهمیه المپیک) در کشور روسیه حضور داشته و مقرر بود به همراه بنده(مربی) و محمد سعید آبادی(ژیمناست) نیز، ۱۰ روز بعد، یعنی در مهرماه ۱۳۹۸ به مسابقه بعدی کسب سهمیه در کشور اسپانیا اعزام گردیم که متاسفانه با سهل انگاری فدراسیون ژیمناستیک، ویزای کشور اسپانیا دریافت نگردید و از اعزام باز ماندیم.
متاسفانه از زمان حضور سرکار خانم درگاهی در راس فدراسیون ژیمناستیک شاخه ترامپولین فدراسیون کشور به حسام الدین نواب ،رییس هیات ژیمناستیک استان یزد که هیچ گونه سابقه ای در رشته ترامپولین نداشته است سپرده شده و با مدیریت نادرست و سلیقه ای ایشان نفرات شایسته و بزرگان ترامپولین کشور خانه نشین گشته اند.
لازم به ذکر است این چندمین بار است که فدراسیون ژیمناستیک و شاخه ترامپولین با تصمیمات نادرست و مغرضانه در مقابل نخبگان ترامپولین کشور ایستاده و به این رشته زیبای المپیکی آسیب رسانده است
۱- عدم ارسال اینجانب به آخرین مرحله از کلاس مربیگری سطح ۳ دنیا به کشور کانادا در سال ۱۳۹۶ علی رغم دعوت مستقیم فدراسیون جهانی ژیمناستیک از بنده
۲- عدم اعزام ژیمناست نخبه کشور آقای امیررضا مسگری به مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشور روسیه
۳- عدم اعزام تیم ملی به مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشور اسپانیا
۴- خط زدن بی خبر اعضای اصلی تیم ملی و اعزام بی سر وصدای تنها یک ژیمناست بدون برگزاری اردوی انتخابی به مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن
۵- و ….
لذا از آن مقام عالی درخواست داریم با بررسی موضوع به جهت حمایت از قهرمانان ملی و همچنین جلوگیری از هر اقدام مشابه در آینده، در صورت صلاحدید اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
لازم به ذکر است تنها نماینده اعزامی کشورمان به مسابقات کسب سهمیه المپیک در ژاپن از میان ۹۸ شرکت کننده به مقام ۹۷ رسید.

این در حالی است که همچون برخی دیگر از اخبار منتشر شده، موسسه ورزش و تفریحات سالم که اغلب اخبار را یکطرفه انتشار می دهد، بدون ذکر رتبه سعیدآبادی و با استفاده از این عبارت: “سعیدآبادی نتوانست در جمع فینالیست ها قرار گیرد اما با اقتدار و شایستگی به کار خود پایان داد” به بزرگنمایی در این رابطه می پردازد.

سعیدآبادی مصدوم بود؟!

این درحالی است که بهنام حمیدی یکی از مربیان ورزش ترامپولین در رابطه با اعزام سعیدآبادی گفته که: سعیدآبادی در اردوهای تیم ملی که در تهران برگزار شده بود تمرین نداشت زیرا که ادعا کرده بود مصدوم است. البته با ورزشکاران روز اول را تمرین کرد ولی بعد از روز اول به بهانه مصدومیت تمرینی نداشت.

حمیدی اظهار کرد: اگر سعیدآبادی مصدوم بود چرا به مسابقات اعزام شد؟ انتخاب این ورزشکار بدون اطلاع رسانی و مسابقات انتخابی بوده است، درحالی که سعیدآبادی شهریورماه به مسابقات رفته بود و نتوانست در مسابقات نتیجه بگیرد و اگر اشتباه نکنم رتبه آن بالای ۵۰ شده بود. …

او در پاسخ به اینکه از نظر فنی رتبه ۹۷ بین ۹۸ نفر در مسابقات جهانی چگونه است؟ پاسخ داد: از نظر فنی مشخص است که هیچ کاری نتوانستند انجام بدهند و اگر تمرینات این ورزشکار منظم بود و به این بازیکن می رسیدند این نتیجه به دست نمی آمد. حتی در اردو یک ماه پیش از این مسابقات نفر اول آن اردو شخص دیگری بود و آن نفر هم به این مسابقات اعزام نشد. یقینا کسانی که اعزام نشدند بسیار بهتر از اعزامی ها بودند و خودشان هم از این موضوع آگاه بودند.

لازم به ذکر است که سعیدآبادی، اعضای تیم ترامپولین دختران و پسران کیش، و همه ورزشکاران کیش چه به مسابقات کشوری یا جهانی بروند و چه نروند، برای اعضای تحریریه کیشوند نیوز قابل احترام و مورد حمایت هستند اما بزرگنمایی موفقیت ها و به حاشیه کشاندن ورزشکاران امری ناپسند است که امکان دارد آینده جوان ورزشکار را به خطر بیاندازد.   

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17381
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.