• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

اختتامیه اولین دوره مسابقات بین المللی رباتیک دانش آموزی کیش

  • کد خبر : 17290
  • 04 آذر 1398 - 18:24

اولین دوره مسابقات بین المللی رباتیک دانش آموزی کیش در پردیس دانشگاه صنعتی شریف با مشخص شدن تیمهای برتر به پایان رسید.

به گزارش کیشوند نیوز اولین دوره مسابقات بین المللی رباتیک دانش آموزی کیش در پردیس دانشگاه صنعتی شریف به پایان رسید .
این دوره از مسابقات با حضور ۱۴ تیم از ۱۴ ملیت مختلف در ۳ روز برگزار شد .
در مراسم اختتامیه مسابقات رباتیک دانش آموزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، ریاست پردیس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از مسئولین محلی کیش حضور داشتند .
مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش از برگزاری این دوره از مسابقات در جزیره کیش ابراز خرسندی کرد و گفت : خوشحالیم که این دوره از مسابقات به میزبانی جزیره کیش در پردیس صنعتی شریف برگزار شد و برگزاری این قبیل مسابقات باعث شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های شما دانش آموزان عزیز میشود .
غلامحسین مظفری بیان کرد : بر اساس مصوبه دولت در سال ۹۸ مبنی بر فعالیت مشترک دانشگاهها داخلی با دانشگاهای خارجی ، جزیره کیش نیز بر همین اساس یکی از اهداف خود را ، توسعه فعالیت های بین المللی دانشگاهها میداند .
دکتر غلامحسین مظفری از دکتر علی سلک غفاری درخواست کرد که دبیرخانه دائمی این چنین مسابقات را در پردیس دانشگاه صنعتی شریف تشکیل دهند .
در پایان مراسم اختتامیه نیز از تمامی تیم های شرکت کننده و داوران( مرتضی فرازبند ، محمد جواد محرابیان ، مهسا پیریایی ، آنگینه بیکی ، موسسه لوگوی آموزشی و سرداور دکتر علی مقداری) نیز تقدیر شد و ۳ تیم برتر( اول : تیم ربو داکترز از موسسه ابن سینا ، دوم : تیم ربومانیا از مدرسه ساویر ، سوم : تیم ربوسپینر از پاکستان ) نشان KRC را دریافت کردند .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17290
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.