• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سم پاشی و طعمه گذاری ۱۶۵ هزار و ۷۶۰ نقطه شهری

  • کد خبر : 17055
  • 03 آبان 1398 - 4:05
سم پاشی و طعمه گذاری ۱۶۵ هزار و ۷۶۰ نقطه شهری

عملیات گسترده سم پاشی منهول فاضلاب های شهری معابر و طعمه گذاری در سطح جزیره با هدف از بین بردن موش و سوسک در شش ماه نخست سال ۱۳۹۸ در جزیره کیش انجام شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، عملیات سم پاشی منهول های فاضلاب شهری معابر و طعمه گذاری هر ساله در مناطق مختلف جزیره اجرا می شود.

در همین راستا در شش ماه نخست امسال، تعداد ۶ هزار و ۸۷۸ منهول در خیابان های اصلی و فرعی در مناطق مختلف جزیره سم پاشی شده است.

در عملیات سم پاشی از سیستم مه پاش یا فوگر استفاده می شودکه هیچگونه آلودگی صوتی نداشته و اجرای عملیات در تمام ساعات امکان پذیر است.

بطور معمول این عملیات هر ۶ ماه یکبار صورت می پذیرد ولی در برخی از مناطق حسب نیاز هر سه ماه یکبار سم پاشی می شود.

در همین مدت به میزان ۹۵ هزار و ۳۰۰ متر مربع از سایت بازیافت زباله های شهری و سایر بخش های زیر مجموعه شرکت عمران، آب و خدمات کیش بطور سطحی سم پاشی شده اند.

همچنین در راستای ارتقاء بهداشت محیطی و سلامت ساکنان و گردشگران جزیره تعداد ۱۶۵ هزار و ۷۶۰ نقطه از جزیره جهت مبارزه با جانوران موذی طعمه گذاری شد.

لازم به ذکر است، کیشوندان می توانند به منظور اعلام مشکلات احتمالی موجود جهت سم پاشی و طعمه گذاری، با سامانه ۱۳۷ شرکت عمران، آب و خدمات کیش و یا با شماره ۰۹۳۴۷۶۸۵۸۰۴ تماس بگیرند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17055
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.