• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

همسطح سازی معابر و احداث رمپ عبور کم توانان جسمی

  • کد خبر : 16891
  • 14 مهر 1398 - 12:03

معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از اجرای عملیات همسطح سازی معابر و احداث رمپ عبور افراد کم توان جسمی در سطح جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت عمران ،آب و خدمات منطقه آزاد کیش، مهندس صفایی ضمن تاکید بر ضرورت توسعه امکانات ویژه در فضاهای شهری، افزود: احداث معابر و پیاده روها و تبدیل بسیاری از معابر قدیمی به بلوار و در نتیجه نیاز به اتصال دو سوی بلوار به یکدیگر همواره یکی از فعالیت های شرکت عمران ، آب و خدمات منطقه آزاد کیش بوده که طی سال های اخیر سالیانه نسبت به انجام بالغ بر ۶۰ الی ۸۰ هزار مترمربع پیاده روسازی اقدام شده است.
مهندس صفایی با بیان اینکه پیش بینی مسیرهای لازم جهت عبور و مرور کم توانان جسمی و یا کالسکه کودکان و همچنین محلهای تقاطع مسیرهای دوچرخه با فضای میانی بلوارها الزامی است، عنوان کرد: به منظور بهبود کیفیت معابر ، هم سطح سازی معابر در محلهای تقاطع و پیش بینی رمپ بصورت فراگیر در سطح معابر جزیره در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات قرار گرفته است.
وی در ادامه گفت: در اولین فاز اجرایی، اقدامات عمرانی مورد اشاره خیابان های فردوسی، بلوار های رودکی، تهران و مروارید انجام گردیده و توسعه طرح مذکور در سایر نقاط سیاحتی و مناطق مسکونی نیز در برنامه عملیاتی شرکت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16891
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا خیرتون بده واقعا کار خوبی هست