• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

هشتاد و هفتمین جلسه شورای اداری کیش

  • کد خبر : 16853
  • 12 مهر 1398 - 7:18
هشتاد و هفتمین جلسه شورای اداری کیش

۸۷ امین جلسه شورای اداری منطقه آزاد کیش روز چهارشنبه ۱۰ مهر ماه با حضور جمعی از مسئولین مربوطه در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس برگزار گردید.

به گزارش کیشوند نیوز ، ۸۷ امین جلسه شورای اداری منطقه آزاد کیش صبح روز چهارشنبه ۱۰ مهر ماه با حضور جمعی از مسئولین مربوطه در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس برگزار گردید.
در این جلسه که به ریاست غلامحسین مظفری مدیر عامل منطقه آزاد کیش برگزار شد دکتر محمد باقر اُلفت معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه نیز حضور داشت .
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه جزیره کیش به بیان برخی از مشکلات شهری و درخواست های مردمی پرداخت و از دکتر اُلفت خواستار رسیدگی به آنها شد .

حسن زاده جزیره کیش را به عنوان یه برند در حوزه گردشگری اسلامی معرفی کرد و گفت : جزیره کیش یک برند گردشگری اسلامی است ، و مشکلات قضایی آن گاهی فراتر از حد یک استان می باشد ، اما زیر ساخت های قضایی آن مشکلات زیادی دارد .

وی تصریح کرد : کیش احتیاج به یک دادگستری وسیع دارد که تمامی پرونده ها را بتوان در آن رسیدگی کرد ، اما به دلیل نداشتن مکانی مناسب بسیاری از پرونده ها در خود جزیره امکان رسیدگی ندارند و به شهرستانهای اطراف منتقل میگردند ‌، لذا از ریاست محترم قوه قضائیه خواستار یه ساختمان مناسب برای دادگستری جزیره هستیم .

دکتر حسن زاده درباره مشکلات واردات خودرو گفت: در حال حاضر واردات خودرو به کشور ممنوع شده و این مورد شامل جزیره نیز میشود ، اما جزیره محدود بوده بخشی از زیبایی آن به متفاوت بودن در نوع خودروها است .

وی بیان کرد : هفته گذشته طی دیداری که با دکتر بانک و دکتر همتی داشتیم این موضوع مطرح شد و جواب آنان بار مالی ارزی بود که واردات این قبیل کالاها دارند ، که ما برای این موضوع راه کار نیز داریم .

حسن زاده گفت : بیشترین استفاده خودرو در جزیره کیش در سیستم حمل و نقل است و کمتر خودرو لوکس دیده میشود ، و این ناوگان حدود ۲ سال است که به روز نشده پس از شما خواستار رسیدگی به این موضوع نیز هستیم .

در پایان گفتنی است در حاشیه این جلسه از بیانیه گام دوم توسط دکتر الفت ، دکتر مظفری و دیگر مسئولین رونمایی ، و با حضور مهندس رستمی دکتر معتمدی توافق نامه سه جانبه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی ، منطقه آزاد کیش ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز امضا شد.






لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16853
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.