• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

بازدید سرزده از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری/ برخورد جدی با متخلفین

  • کد خبر : 16720
  • 02 مهر 1398 - 10:45
بازدید سرزده از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری/ برخورد جدی با متخلفین

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش به همراه جامعه دفاتر مسافرتی به صورت سرزده از برخی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بازدید و موارد مربوط به نحوه فروش خدمات گردشگری و رعایت نرخنامه مصوب را بررسی کرد.  

به گزارش کیشوند نیوز ، مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش به همراه جامعه دفاتر مسافرتی به صورت سرزده از برخی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بازدید و موارد مربوط به نحوه فروش خدمات گردشگری و رعایت نرخنامه مصوب را بررسی کرد.  

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش گفت: با توجه به ابلاغ نرخنامه مصوب خدمات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ملزم به نصب نرخنامه در معرض دید گردشگران می باشند. 

علی ابراهیمی معینی در پی گسترش فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی در چند ماهه اخیر، گفت: شیوه نامه چگونگی فعالیت سامانه های بازاریابی و فروش خدمات گردشگری در فضای مجازی تدوین شده است و در مراحل پایانی تصویب است. از این رو، تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مکلف می باشند که سامانه های مجازی فروش خود را به این مدیریت معرفی نمایند تا پس از بررسی از سوی کارشناسان، گواهی تائید فعالیت برای سامانه ها صادر شود. 

او ادامه داد: در جزیره کیش ۱۳۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال وجود دارد که به صورت مستمر از سوی معاونت گردشگری و نیز جامعه دفاتر مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد. تمامی دفاتر موظفند به صورت ماهانه گزارش عملکرد فعالیت خود را جهت ارزیابی به این مدیریت ارائه نمایند. 

وی افزود: برخورد جدی با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف و نیز خودروهای شخصی مسافربر در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است و نظارت بر فعالیت دفاتر به صورت مستمر پیگیری خواهد شد. 

شایان ذکر است، براساس شاخص های تعیین شده از سوی مدیریت نظارت برخدمات و مراکز گردشگری از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شایسته، تقدیر به عمل خواهد آمد. 

بیشتر بخوانید:

تورلیدرهای تقلبی و تریپ خانمان‌سوز/ مسافربری خودروهای لوکس در کیش

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16720
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.