• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

توقیف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق/ ۴ هزار کیلوگرم ماهی غیرمجاز

  • کد خبر : 16569
  • 17 شهریور 1398 - 18:38
توقیف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق/ ۴ هزار کیلوگرم ماهی غیرمجاز

سرهنگ علی اصغر جمالی از توقیف یک شناور حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۵ شناور صیادی غیرمجاز خبر داد

به گزارش کیشوند نیوز ، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی کیش از کشف و ضبط یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق ، ۵ شناور صیادی غیر مجاز خبر داد و گفت : با گشت زنی هایی که اخیراً دلاور مردان دریابانی کیش در عمق نوار مرزی جمهوری اسلامی ایران داشتند ، موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق که در حال جابجایی ۳۲ هزار لیتر سوخت بودند توقیف کنند .
جمالی بیان کرد : این شناور قصد خروج از آبهای جمهوری اسلامی ایران و فروش سوخت به شناورهای بیگانه را داشته به همراه ۶ نفر خدمه آن توقیف و برای انجام مراحل قانونی به بندرگاه کیش منتقل شدند .
فرمانده نیروی انتظامی کیش نیز در ادامه افزود : عوامل پایگاه دریابانی کیش موفق شده اند ، از ابتدا شهریور ماه تا کنون ۵ فروند شناور صیادی غیر مجاز را توقیف کنند .
وی تصریح کرد : ۲۷ صیاد غیرمجاز در این شناور با ۱۱ هزار متر تور منوفلامنت و تور ترال یا گوفه کش حدود ۴هزار کیلوگرم انواع ماهی به روشهای غیر مجاز صید کرده ، که دستگیر و به مقامات قضایی ارجاع داده شده اند .
صیادان غیر مجاز با استفاده از تورهای منوفلامنت ، تور ترال یا گوفه کش صید خود را انجام داده که این تورهای علاوه بر اینکه آسیب زیادی به محیط زیست وارد کرده منجر به از بین رفتن بسیاری از آبزیان نیز می شوند .
در پایان سرهنگ علی اصغر جمالی گزارشی از ۶ ماه گذشته بیان کرد : از ابتدا سال ۹۸ تاکنون پایگاه دریابانی کیش ۱۶ فروند شناور حامل سوخت قاچاق با مجموع ۱۸۰هزار لیتر سوخت قاچاق و ۵۴ نفر قاچاقچی را دستگیر کرده و در حوزه صید غیرمجاز ۴۸ فروند شناور ، ۳۰ هزار کیلوگرم ماهی ، ۲۸ هزار متر تور منوفلامنت، تور ترال یا گوفه کش به همراه ۱۸۴ صیاد غیر مجاز دستگیر شده که همگی به مقام قضایی تحویل داده شده اند.

انتهای پیام/ ملیحه ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16569
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.