• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

جشنواره‌های بولینگ و پتانک کشور در کیش

  • کد خبر : 16515
  • 15 شهریور 1398 - 21:39
جشنواره‌های بولینگ و پتانک کشور در کیش

در دیدار امیری خراسانی با هاشم اسکندری جشنواره های همگانی بولینگ و پتانک در جزیره کیش رقم خورد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از موسسه ورزش و تفریحات سالم، امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم در محل این موسسه میزبان رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران بود.

در این دیدار امیری خراسانی از ظرفیت ها و پتانسیل های جزیره کیش در برگزاری مسابقات و برنامه های همگانی بولینگ و بیلیارد گفت و بیان داشت با توجه به برگزاری مسابقات آسیایی بیلیارد در سالهای گذشته به میزبانی جزیره کیش هم اکنون نیز آمادگی برگزاری چنین مسابقاتی را در سطوح ملی و بین المللی خواهیم داشت.

همچنین در این دیدار در مورد برگزاری جشنواره های همگانی و عمومی مختص بولینگ و پتانک در جزیره کیش صحبت و مقرر شد با همکاری فدراسیون بولینگ و بیلیارد جزیره کیش سرآمد ورزش بولینگ و پتانک کشور شود.

اسکندری نیز عنوان نمود، با توجه به سابقه میزبانی شایسته جزیره کیش از مسابقات آسیایی بیلیارد و نیز امکانات و ظرفیت های خوب این جزیره در نظر داریم با همکاری موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در جهت برگزاری مسابقات و جشنواره ها برنامه ریزی های لازم را به عمل آورده و انشالله بتوانیم از این پتانسیل در جهت گسترش این ورزش در بین جوانان و علاقه مندان گام های موثری برداریم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16515
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.