• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

همه پروژه‌های کیش در هفته دولت + تصاویر

  • کد خبر : 16406
  • 07 شهریور 1398 - 4:21
همه پروژه‌های کیش در هفته دولت + تصاویر

هم‌زمان با سراسر کشور و به‌مناسبت هفته دولت با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از چندین طرح عمرانی و توسعه‌ای کیش بازدید و بهره برداری شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از فارس، با حضور مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش و جمعی از معاونت های سازمان، مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش از چندین پروژه توسعه ای و عمرانی کیش بهره‌برداری و بازدید شد.

در ابتدای روز افتتاح تونل ارتباطی دکل‌های تجمیعی مخابراتی با شبکه زیرساخت فیبر نوری به طول ۵ کیلومتر افتتاح و عملیات اجرایی توسعه شبکه زیرساخت فیبرنوری و احداث تونل ارتباطی به متراژ ۶۰ کیلومتر با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به سازمان‌ها و ادارات تابعه سازمان منطقه آزاد و اصناف و سرمایه گذاران جزیره کیش آغاز شد.




در ادامه این روز بانک و مظفری از ساختمان مرکز نوآوری کیش با زیربنای ۷۵۰ مترمربع و زیربنای مفید ۵۵۰۰ متر مربع در ۱۳ طبقه و ۴۰ واحد با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها به‌عنوان پیشران و فراهم سازی جهت کاربردی و تجاری سازی ایده‌های نو بازدید کردند و این ساختمان در آینده نزدیک افتتاح می‌گردد.

همچنین ساختمان اداری پلیس راهور کیش در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به کیشوندان در فضایی به وسعت ۳ هزار متر مربع با دو ساختمان اصلی جهت شماره‌گذاری و  انجام خدمات اداری پلیس راهور همچون تعویض پلاک، نقل انتقالات، بازدید های فنی و … افتتاح گردید.


پروژه مسکونی ۶۴ واحدی فرهیختگان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع و زیربنای مفید حدود ۶ هزار و ۹۸ مترمربع بهره‌برداری شد.


بازگشایی مجدد کارخانه کیش چوب که به دلیل مشکلات مالی مدتی از چرخه فعالیت بازمانده بود در فضایی به وسعت ۲۰ هکتار و با سرمایه گذاری حدود ۸ هزار میلیارد ریال مورد بازدید قرار گرفت، این کارخانه هم اکنون با ظرفیت ۲۰۰ کارگر در حال فعالیت است و تا پایان سال زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر را فراهم می کند.




بازدید از روند ساخت هتل های اوتانان و آریاباستان در غرب جزیره و مجتمع پردیس سه و دامون که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در حال ساخت است نیز از دیگر برنامه‌های این روز بود.







شهر بازی پیشرفته کورش برند سنتر در مجموعه تجاری کوروش که با سرمایه اولیه ۱۵۰میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در فضایی به وسعت ۲هزار مترمربع و با استفاده از۸۰ دستگاه بازی برای کودکان سنین مختلف، با هدف توسعه امکانات تفریحی و ایجاد محیطی شاد و مفرح برای کودکان ساکن و یا گردشگر جزیره کیش ساخته شده است از دیگرپروژه هایی بود که در هفته دولت در کیش به بهره برداری رسید.




در پایان سفر دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد به جزیره کیش، از برنامه راهبردی دو ساله و نرم‌افزارهای حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش نیز رونمایی به‌عمل آمد.






بهره‌برداری از چند پروژه درمانی جدید در بیمارستان کیش

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی جدید در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش نیز روز سه‌شنبه با حضور مهدی شادنوش قائم مقام معاون درمان وزارت بهداشت، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ائمه جمعه و جمعی از مسوولان و مدیران جزیره کیش برگزار شد.

در این مراسم تجهیزات جدید آندوسکوپی، کولونوسکوپی و سونوگرافی بیمارستان کیش مورد بهره‌برداری قرار گرفت، کلینیک طب سنتی و کلینک شبانه‌روزی داندانپزشکی آغاز به‌کار کرد و بخش گردشگری سلامت(IPD) افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16406
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.