• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

ثبت سفارش برای کیش منتفی است/ واردات خودرو به کیش آزاد می‌شود/ کیش با دیگر مناطق آزاد فرق می‌کند

  • کد خبر : 16153
  • 07 مرداد 1398 - 17:46
ثبت سفارش برای کیش منتفی است/ واردات خودرو به کیش آزاد می‌شود/ کیش با دیگر مناطق آزاد فرق می‌کند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با ذکر اینکه کیش با دیگر مناطق آزاد فرق می‌کند، گفت: ثبت سفارش کالا برای ورود به کیش منتفی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ظهر امروز در جمع برخی کسبه معترض به بخشنامه اخیر گمرکات کشور مبنی بر واجب بودن ثبت سفارش کالا به مناطق آزاد و در نتیجه تعطیلی گمرک منطقه آزاد کیش، به تشریح پیگیری‌های مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش برای رفع این مشکل پرداخت و گفت: روز شنبه بعد از شنیدن این خبر، موضوع را پیگیری کردیم، دیروز هم در مجمع عمومی سالیانه مناطق آزاد موضوع مطرح شد.

وی افزود: امروز صبح از فرودگاه که به کیش رسیدیم بلافاصله به گمرک رفتیم و صورت‌جلسه‌ای نوشته شد و این بخش‌نامه را با مسئولیت خودمان منتفی کردیم، که بر اساس آن ثبت سفارش برای واردات کالا به کیش انجام نگیرد.

غلامحسین مظفری در ادامه با طرح این پرسش که کیش را با کدام منطقه آزاد می‌شود مقایسه کرد، افزود: استدلال ما این است که کیش با دیگر مناطق آزاد فرق می‌کند و باید تفاوت داشته باشد، اصلا قابل قبول نیست که یک طرح و مصوبه‌ای در کشور بگذاریم و بگوییم همه مناطق آزاد ممنوع است، کیش را باید مستثنی کرد که این را نیز پذیرفته‌اند.

وی ادامه داد: این استدلال ما را در رابطه با خودرو پذیرفتند و الان خوشبختانه یکی از اتفاقاتی که افتاده این است که تا دو هفته آینده بحث واردات خودرو به کیش آزاد می‌شود، این در حالی است که واردات خودرو به مناطق آزاد همچنان ممنوع است.

مظفری گفت: خودرو در هر منطقه آزاد تا ۲۰۰ الی ۳۰۰ کیلومتر اطراف آن می‌تواند تردد کند، کل خودرویی که وارد کیش می‌شود چند تا است و مگر کیش چقدر جمعیت دارد.

وی با عنوان اینکه این پیگیری‌ها وظیفه ما بوده و هست و تمامی تلاش‌مان را برای رفع مشکلات انجام می‌دهیم، اظهار داشت: کشور در شرایط اقتصادی سختی به سر می برد، وضعیت اقتصادی مردم دشوار است و همه سرمایه خود را برای رونق جزیره گذاشته‌اند، ما مسئولان هم موظف هستیم با همفکری و کار باید مسائل را حل کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16153
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. دست دکتر آخوندی مغز متفکر درد نکند.

  2. لطفا خودرو را آزاد کنید ما نیاز مبرم به خودرو داریم حتما” حتما”بحث ورود خودرو به کیش را بطور جد پیگیری بفرمایید جناب مظفری عزیز .

  3. اخوندی متفکر به خنده بیشتر شبیهه تا واقعیت.یا منشی اش هستی یا زنش!!!چون بقیه میشناسنش هوش و ذکاوتش رو ….

  4. با سلام
    امروز هفدهم مرداد هست و ۱۰ روز از مطلب رییس سازمان گذشت در خصوص ورود خودرو،فرمودن تا دو هفته دیگه آراد میشه لطفا از حالا پیگیری بفرمایید چقدر در این ده روز پیشرفت داشته این فقره

  5. با سلام عرض ادب افرین به مدیر با لیاقت کیش که مشکلات مردم را درک میکند و برای اینکه کیش از رونق نیفتد تمام تلاش خود را به کار بسته امیدواریم حضرات محترم هم که در بالا قرار دارند از این مدیر با لیاقت حمایت کنند و بی جهت هر روز یک بخشنامه هر روز یک کاغذ بازی جلوی رونق و پیشرفت کیش را نگیرن و کمی کیش را ازادتر قرار دهند تا جذب توریست را بتواند راحت انجام دهد و
    از گردنه تحریم ترامپ دیوانه عبور کنیم چون یک دیوانه یک سنگ به چاه اندازد
    ۱۰۰عاقل نتوانند بیرون اورند با احترام جواد حسن زاده کیشوند

  6. با سلام عرض ادب افرین به مدیر با لیاقت کیش که مشکلات مردم را درک میکند و برای اینکه کیش از رونق نیفتد تمام تلاش خود را به کار بسته امیدواریم حضرات محترم هم که در بالا قرار دارند از این مدیر با لیاقت حمایت کنند و بی جهت هر روز یک بخشنامه هر روز یک کاغذ بازی جلوی رونق و پیشرفت کیش را نگیرن و کمی کیش را ازادتر قرار دهند تا جذب توریست را بتواند راحت انجام دهد و
    از گردنه تحریم ترامپ دیوانه عبور کنیم چون یک دیوانه یک سنگ به چاه اندازد
    ۱۰۰عاقل نتوانند بیرون اورند با احترام جواد حسن زاده کیشوند

  7. “ایست سردار باعث توقیف حرکت مظفری”
    به همین راحتی تیتر بزنیم و قضیه قول واردات خودرو به جزیره رو ماست مالی کنیم بره
    پس مطالبه مردمی چی میشه؟قول رییس سازمان چی میشه؟ کی قراره پیگیر مطالبه مردم باشه اگه ما روزنامه چیا و مطبوعاتی چیا نباشیم؟
    ینی ما هم جا زدیم؟