• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

۹ کلاس درس به مدارس کیش اضافه می‌شود/ اخذ هزینه برای ثبت‌نام اجباری نیست

  • کد خبر : 16064
  • 26 تیر 1398 - 23:51
۹ کلاس درس به مدارس کیش اضافه می‌شود/ اخذ هزینه برای ثبت‌نام اجباری نیست

رییس آموزش و پرورش کیش از اضافه شدن ۹ کلاس درس جدید تا آخر سال خبر داد و گفت: اخذ هزینه برای ثبت‌نام طبق مصوبات انجمن اولیای هر مدرسه است و پرداخت آن اجباری نیست.

به گزارش کیشوند نیوز، عربعلی زینالی ارقطو در رابطه با آخرین وضعیت مدارس کیش اظهار داشت: کمبود‌های موجود به‌ بخش‌های مربوطه در سازمان منطقه آزاد و آموزش و پرورش هرمزگان اعلام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین تصمیمات صورت‌گرفته مقرر شد که امسال سازمان منطقه آزاد کیش ۹ کلاس درس را ایجاد و ۳ مدرسه را تعمیر اساسی کند و تعمیرات مابقی مدارس را در حد نیاز انجام دهند.

رییس آموزش و پرورش کیش با اشاره به دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در روزهای گذشته گفت: بر این اساس قرار شد که آموزش و پروش هرمزگان تفاهم‌نامه‌ای جهت نحوه همکاری این نهاد با سازمان منطقه آزاد کیش تدوین کند و بعد از تأیید طرفین شرح وظایف هر کدام از بخش‌ها مشخص شود و براساس آن اقدامات صورت بگیرد.

زینالی ارقطو در ادامه در رابطه با اخذ هزینه ۵۰۰ هزار تومانی جهت ثبت نام دانش‌آموزان در یک از مدارس دولتی عنوان کرد: به‌طور قطع با توجه به هزینه‌های جاری، آموزش و پرورش نیازمند کمک اولیا است، اخذ این میزان پول در مدارس دولتی جزو مصوبات انجمن اولیا و مربیان می باشد، اما اجباری در این قضیه وجود ندارد و تذکرات لازم داده شده است./ فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16064
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.