• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نهمین مجمع عمومی جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش برگزار شد

  • کد خبر : 16018
  • 22 تیر 1398 - 14:12
نهمین مجمع عمومی جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش برگزار شد

نهمین مجمع عمومی جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش در تاریخ جمعه ۲۱/۰۴/۱۳۹۸ در محل سالن ابن سینا مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار گردید.

نهمین مجمع عمومی جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش در تاریخ جمعه ۲۱/۰۴/۱۳۹۸ در محل سالن ابن سینا مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار گردید.

در این مراسم که نزدیک به ۵۰ آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری شرکت نموده بودند، مسیح اله صفا به عنوان ریاست مجمع و آقای سینا عباسی به عنوان نائب رئیس، آقای حسن قندی به عنوان ناظر و سرکار خانم ام فروه صابری در جایگاه منشی، رسمیت جلسه را اعلام نمودند.

در ابتدای جلسه علی خدادادی ریاست هیئت مدیره جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش به ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره نمود و به شرح مواردی از رویکرد آتی این جامعه پرداخت. وی همدلی و همراهی کلیه اعضای این جامعه را به عنوان راهکاری در مسیر طی نمودن روزهای سخت گردشگری عنوان نمود و پیش رفتن به سمت به روز شدن ساختار گردشگری با رونمایی از سامانه اینترنتی جامعه را در آینده تشریح کرد.

در ادامه این برنامه رامتین روشن بازرس جامعه به تشریح عملکرد اجرایی و مالی جامعه تا پایان سال مالی ۱۳۹۷ پرداخت و حضار با ارائه اسناد موجود و گزارش ارائه شده به تصویب رویکرد مالی جامعه رای مثبت دادند. روشن، تغییر نگاه به حوزه گردشگری و ایجاد همدلی به جای برخوردهای سلبی را راهی برای رشد و شکوفایی این حوزه دانست و حضور مدیران فعلی حوزه گردشگری مانند علی ابراهیمی و کارشناسان زیر مجموعه این حوزه که کاملا مسلط به احوالات عمومی جزیره کیش هستند را موهبتی ویژه خواند.

رامتین روشن ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی علی خدادادی(ریاست هیئت مدیره جامعه) در حل مشکلات جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش و دلسوزی و توجه ویژه ابراهیم سالمی (عضو هیئت مدیره) به امور اجرایی هیئت مدیره و فعالیت و پویایی علی هاشمی (عضو جدید هیئت مدیره)، از راهنمایی‌ها و انتقال تجارب سینا عباسی، مشاور عالی جامعه نیز تقدیر نمود.

در این مراسم، سرکار خانم برخوردار به نمایندگی از مدیریت نظارت بر اماکن گردشگری حضور پیدا نمودند.

پس از این بخش هیئت رئیسه اجرایی مجمع، نسبت به برگزاری انتخابات ترمیم هیئت مدیره و بازرس قانونی و علی البدل اقدام نمودند که در نهایت آقای عبدالله پیری با ۲۱ رای و آقای احسان داورزنی با ۱۸ رای به ترتیب به عنوان عضو علی البدل اول و دوم منتخب حاضرین گردیدند.

در حوزه انتخاب بازرس آقای رامتین روش با تعداد ۳۵ رای و سرکار خانم زهرا سرو آزاد نیز با ۲ رای به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل منتخب گردیدند.

جامعه دفاتر خدمات مسافرتی کیش در سال اخیر با ایجاد ساختار شفاف مالی و اجرایی و بهره مندی از اعضای جدید و جوان در کنار پیشکسوتان و افراد خوش نام این عرصه به عنوان یک جامعه پویا و به روز در حال حرکت به سمت آینده‌ای بهتر گام برداشته و از این حیث به عنوان یک جامعه محوری و تعیین کننده در عرصه گردشگری کیش، قدم برداشته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16018
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.