• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سومین دوره مسابقات بین‌المللی پرورش اندام جام الماس در کیش برگزار خواهد شد.

  • کد خبر : 160
  • 10 مهر 1394 - 1:28

سومین دوره مسابقات بین‌المللی پرورش اندام جام الماس (بن ویدر) در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر ماه در کیش برگزار خواهد شد. ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور که به منظور بررسی بیشتر برنامه های مسابقه های بین المللی جام الماس (بن ویدر) به میزبانی کیش ، بازدید از امکانات ورزشی […]

سومین دوره مسابقات بین‌المللی پرورش اندام جام الماس (بن ویدر) در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر ماه در کیش برگزار خواهد شد.

ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور که به منظور بررسی بیشتر برنامه های مسابقه های بین المللی جام الماس (بن ویدر) به میزبانی کیش ، بازدید از امکانات ورزشی امروز به کیش سفر کرده است گفت: این رقابت ها یکی از معتبر ترین رقابت های بدنسازی در جهان است که ورود ورزشکاران به جزیره چهاردهم مهر و روز ۱۵ مهر نیز وزن کشی آنان انجام می شود .
وی افزود : این رقابت ها در سه رشته پرورش اندام ، بادی کلاسیک و فیزیک برگزار و به نفرات اول تا سوم به ترتیب یک هزار ، ۶۰۰ و ۴۰۰ دلار اعطا می شود و تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور از طرف فدراسیون های ایران و جهان و همچنین کاپ قهرمانی دریافت خواهند کرد علاوه بر این به قهرمان قهرمانان پرورش اندام و فیزیک نیز کارت حرفه ای داده می شود که اهمیت زیادی دارد .
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: رقابت های پرورش اندام بدون تغییر و با شرایط قبلی در ۶ دسته وزنی منهای ۷۰، ۸۰، ۸۵، ۹۰، ۱۰۰و به اضافه ۱۰۰کیلوگرم پی گیری خواهد شد.
پور علی فرد در مورد مدعوین خارجی و داخلی این رقابت ها افزود : رئیس فدراسیون جهانی ، نایب رئیس اول فدراسیون جهانی ، رئیس کمیته داوران و مسئولانی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حضور دارند.
وی در مورد مهمترین برنامه های پیش رو این فدراسیون به گفت : رقابت های جهانی بزرگسالان آبان ماه در اسپانیا و رقابت های قهرمانی بادی کلاسیک جهان در آذرماه به میزبانی کره جنوبی از رویدادهای برون مرزی امسال است .
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امکانات کیش را خوب ارزیابی کرد و گفت : کیش استعداد بالقوه ای برای میزبانی از مسابقه های داخلی و خارجی و حتی در سطح جهانی را دارد .
جام الماس (دایاموند کاپ- بن ویدر) یکی از مسابقه های معتبر فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB است که نخستین بار این جام در سال ۲۰۱۳در کشور یونان و سپس در سال ۲۰۱۴در کشور چین برگزار شد و ایران سومین برگزار کننده این رقابت ها به حساب می آید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=160
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.