• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

مراسم معارفه رییس جدید پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران برگزار شد

  • کد خبر : 157
  • 10 مهر 1394 - 1:09

مراسم معارفه دکتر منصور خلیلی رئیس جدید پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران، با حضور دکتر نیلی رییس دانشگاه تهران و جمعی از دانشجویان ، اساتید و مسئولان کیش برگزار شد. سید منصور خلیلی عراقی مدرک کارشناسی خود را در رشته اقتصاد و مدرک کارشناسی ارشد را در همین رشته از دانشگاه کالیفرنیا گرفته است و […]

مراسم معارفه دکتر منصور خلیلی رئیس جدید پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران، با حضور دکتر نیلی رییس دانشگاه تهران و جمعی از دانشجویان ، اساتید و مسئولان کیش برگزار شد.

سید منصور خلیلی عراقی مدرک کارشناسی خود را در رشته اقتصاد و مدرک کارشناسی ارشد را در همین رشته از دانشگاه کالیفرنیا گرفته است و از سال‌های ۷۶ تا ۸۱ بعنوان رئیس دانشگاه تهران بوده است.
خلیلی عراقی در این مراسم از کاهش شهریه های تحصیل برای ساکنان کیش خبرداد و گفت: میزان تخفیف هنوز مشخص نشده است.
وی افزود: تحصیل در این دانشگاه باید برای همه مردم امکان پذیر باشد .
محمود نیلی رئیس دانشگاه تهران نیز از جذب دانشجویان خارجی در پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران خبرداد و گفت: در حال حاضر دانشگاه تهران در عرصه بین المللی شامل تبادل دانشجو و استاد و تشکیل کار گروههای تخصصی آموزشی فعالیت می کند.
وی افزود : به علت برخی مشکلات در خصوص جذب دانشجو و تدریس به زبان خارجی تا کنون دانشجوی خارجی در دانشگاه کیش تحصیل نکرده اند اما با برطرف شدن مشکلات از سال تحصیلی جدید امکان جذب دانشجوی خارجی و تدریس به زبان غیر فارسی وجود دارد و دانشجویان کشورهای مختلف می توانند در پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران تحصیل کنند.
علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با اشاره به لزوم تولید علم و کسب جایگاههای معتبر علمی دنیا به دست دانشجویان کشورمان گفت: سازمان منطقه آزاد کیش از توسعه مراکز علمی به ویژه دانشگاه ها حمایت می کند.
در حال حاضر پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران یک هزار و ۷۰۰ دانشجو دارد که در ۹۵ رشته در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا ، تحصیل می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=157
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.