• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اعلام نارضایتی مسئولان بندر چارک از عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 1564
  • 25 آبان 1395 - 8:50
اعلام نارضایتی مسئولان بندر چارک از عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش چه سهمی در بندر چارک دارد و مردم چه سهمی از منطقه آزاد کیش دارند؟؟!! /
منطقه آزاد کیش اجازه استفاده از اسکله بندر چارک برای صادرات و واردات را نمی‌دهد

شیخ مسعود راهبر در جمع اعضای شورای اداری شهرستان بندرلنگه در بندر چارک اظهار داشت: هر چه از مشکلات و مسائل شهر چارک گفته شود بازم کم است مشکلات ما در این شهر فراوان است.

امام جمعه اهل سنت بندر چارک افزود: منطقه آزاد کیش چه سهمی در بندر چارک دارد و مردم چه سهمی از منطقه آزاد کیش دارند، منطقه آزاد کیش خود از لحاظ اقتصادی توانمند است و اینجا فقط مبداء ورودی به این جزیره است و دود و دمش، مشکلاتش تصادفات و ماشین‌های سنگینی که از اینجا عبور می‌کنند سهم ما است و در عمل هیچ منفعتی عاید مردمان صبور و متدین ما نمی‌شود.

امام جمعه اهل سنت بندر چارک

وی اضافه کرد: باید تدابیری اندیشیده شود و رایزنی شود تا سهمی برای مردم اینجا در نظر گرفته شود و همچنین مشکلات بهداشتی و درمانی، رفع بیکاری، ثبت احوال، تامین اجتماعی، مسئله معیشت مردم و بازگشایی دانشگاه آزاد بندر چارک مرتفع شود.

راهبر با تقدیر از زحمات دولتمردان دولت تدبیر و امید گفت: این دولت توجه بیشتری به اهل سنت داشته و در عمل با بکارگیری نیروهای اهل سنت در بدنه دولت این را نیز نشان داده است و این خود وحدت و انسجام را در راس مقامات عالی رتبه کشور می‌رساند و دولت بکارگیری نیروهای بومی را مد نظر قرار دهد.

همچنین مدیرکل گمرکات شهرستان بندرلنگه گفت: منطقه آزاد کیش هیچگاه اجازه استفاده از اسکله بندر چارک برای صیادی و صادرات و واردات را نمی‌دهد.

صفر شیبانی در جمع مسئولین بخش شیبکوه در سالن جلسات آموزش و پرورش این بخش در خصوص گمرک مستقر در بندرچارک اظهار داشت: برای احداث گمرک باید زیر‌ساخت‌های آن مهیا شود و گمرک بندر چارک گمرک اختصاصی منطقه آزاد کیش است.

وی افزود: ما در این گمرک ۶ نیرو داریم ‌ولی سازمان منطقه آزاد در تامین خودرو، نیرو و حتی ساختمان و سرویس‌دهی هیچ‌گاه جوابگوی ما نبوده است.

مدیر‌کل گمرکات شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: منطقه آزاد کیش هیچگاه اجازه استفاده از اسکله بندر چارک برای صیادی و صادرات و واردات را نمی‌دهد.

شیبانی با اشاره به تاسیس گمرک مستقل برای این بندر تصریح کرد: گمرک یک اداره دولتی است که باید ۲۲ سازمان در کنار این اداره وجود داشته باشند و در اینجا فقط اداره بندر وجود دارد.

وی در پایان گفت: نکته مهم این است که وزارت کشور باید مرز دریایی را مشخص کند و منطقه آزاد هیچ‌گونه امکاناتی در اختیار ما قرار نداده است و این حق مردم است که از امکانات دولتی بهره برند و استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1564
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.