• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ثبت نام دوره‌های آموزشی فرهنگسراهای کیش شروع شد

  • کد خبر : 15629
  • 07 خرداد 1398 - 7:31
ثبت نام دوره‌های آموزشی فرهنگسراهای کیش شروع شد

ثبت نام فرهنگسراهای کیش برای برگزاری دوره های آموزشی در ۵۰ رشته فرهنگی و هنری در سطح جزیره شروع شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراکز فرهنگی، کتابخانه عمومی و فرهنگ سرا ها در نقاط مختلف جزیره، هر ماه در ۵۰ رشته فرهنگی و هنری  از جمله سفالگری، خوشنویسی، رباتیک، فن بیان و گویندگی، مهارت های خواندن و نوشتن، رایانه کودک چرتکه، عکاسی، آموزش زبان انگلیسی متناسب با  گروه سنی ۴ تا ۱۴ سال به بالا دوره ها و کلاس های آموزشی برگزار می کنند.

کار دستی، میکس مدیا، شطرنج مقدماتی و پیشرفته، بافت مو، خوشنویسی، بازیگری، شاهنامه خوانی، گریم سینما و تئاتر، طراحی و نقاشی، قالی بافی، ساخت فیلم کوتاه، فیلم نامه نویسی، عکاسی مقدماتی و پیشرفته، آواز ایرانی، آموزش ادوات موسیقی، قصه گویی، عروسک سازی، پته دوزی، فتوشاپ و مهارت های عمومی کامپیوتر از دیگر رشته های فرهنگی و هنری در فرهنگسراهای کیش است.

علاقمندان به شرکت در کلاس ها و دوره های آموزشی می توانند صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۵ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برای نام نویسی به  فرهنگ سرای سنایی، فرهنگ سرای میلاد  و خانه فرهنگ و هنر مینا مراجعه کنند.

همچنین ساکنان کیش می توانند  با در دست داشتن کپی کارت شناسایی، یک قطعه عکس و پرداخت حق عضویت از امکانات کتابخانه عمومی میر مهنا که شنبه تا پنجشنبه از ۸ تا ۲۲ و جمعه ها از ساعت ۱۰ تا  ۱۹  آماده ارائه خدمات به ساکنان است بهره مند شوند.

گفتنی است کتابخانه های عمومی و کودک و نوجوان، فرهنگسرا ها و مراکز فرهنگی جزیره کیش با بیش از ۴۳۰۰۰ جلد کتاب و ۷ سالن مطالعه با مساحتی بالغ بر ۵۰۰ متر مربع فضای فرهنگی و آموزشی مناسبی را برای ساکنان و گردشگران جزیره کیش فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15629
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.