• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ایجاد اتاق ویژه مجمع تشکل های صنفی و انجمن سرمایه گذاران و کار آفرینان کیش در تهران

  • کد خبر : 15582
  • 01 خرداد 1398 - 0:11
ایجاد اتاق ویژه مجمع تشکل های صنفی و انجمن سرمایه گذاران و کار آفرینان کیش در تهران

حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل روند فعالیت های اقتصادی بخش خصوصی از اهداف ایجاد اتاق ویژه مجمع تشکل های صنفی کیش در محل سازمان منطقه آزاد کیش دفتر تهران است.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از فرینا، اتاق ویژه مجمع تشکل های صنفی کیش و انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش با هدف حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل فعالیت های اقتصادی بخش خصوصی و با حضور جمعی از تجار، بازرگانان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش دوشنبه ۳۰ اردیبهشت در تهران آغاز بکار کرد.

بر اساس این گزارش، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان ایجاد این اتاق به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را یک رویداد بسیار ارزشمند و مبین ابتکار هوشمندانه و دیدگاه حمایتی دکتر مظفری از فعالیت های اقتصادی جزیره کیش برشمرد و افزود: بدون شک اجرای این طرح نقش موثری در تحکیم رابطه بخش خصوصی با بخش دولتی در جزیره کیش داشته و نوید بخش رونق اقتصادی منطقه آزاد کیش است.

مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در امور بازرگانی افزود: تخصیص فضایی ویژه در ساختمان شورایعالی مناطق آزاد به فعالیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره کیش موجب دلگرمی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی کیش شد و این تفکر را در ذهن سرمایه گذاران قوت بخشید که سازمان منطقه آزاد کیش آماده است تا با حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران، رونق اقتصادی جزیره کیش را تضمین کرده و شرایط فعالیت بخش خصوصی را به معنای واقعی تسهیل کند.

سادات نجفی با بیان اینکه برگزاری جلسات تشکل های صنفی با سرمایه گذاران جدید در ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش بر اعتبار جلسات می افزاید گفت: مشاهده اینکه در شورایعالی مناطق آزاد فضایی به فعالیت تشکل های صنفی و انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان اختصاص داده شده است سرمایه گذاران داخلی و خارجی را ترغیب می کند تا در جزیره کیش سرمایه گذاری و فعالیت کنند و این باور را در ذهن آنها قوت می بخشد که مدیران این منطقه در کنار سرمایه گذاران با هم افزایی برای رونق کیش تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: فعالان اقتصادی و بخش خصوصی نه تنها تضاد منافعی با سازمان منطقه آزاد کیش ندارند بلکه دغدغه هر دو آبادانی و توسعه همه جانبه کیش است و این مهم با تعامل، همفکری و سیاست های حمایتی و تشویقی محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ جامعه بازرایان و بازرگانان، هتلداران، مراکزپذیرایی، کلوپ داران، آژانس داران و دفاتر خدمات هوایی، کلوپ های ورزشی و تفریحات دریایی، از جمله اعضای مجمع تشکل های صنفی کیش هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15582

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.