• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پیگیری اموال مسروقه با استفاده از «سامانه نما» امکان پذیر شد

  • کد خبر : 15497
  • 22 اردیبهشت 1398 - 17:16
پیگیری اموال مسروقه با استفاده از «سامانه نما» امکان پذیر شد

رئیس پلیس آگاهی کیش با اشاره به راه اندازی سامانه نما ( نمایشگاه مجازی اموال مسروقه) در سایت police.ir از امکان پیگیری اموال مسروقه مالباختگان در این سامانه خبرداد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از پایگاه خبری فیدار، سرهنگ روح الله زمانی رئیس پلیس آگاهی جزیره کیش با اعلام این خبر افزود: مالباختگان می توانند با مراجعه به سایت police.ir و با بهره گیری از سامانه نما یا نمایشگاه مجازی اموال مسروقه مکشوفه مجهول المالک اموال به سرقت رفته خود را شناسایی و پس از ثبت کد رهگیری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه زمستان سال گذشته رونمایی شد و با استفاده از فضای مجازی به کمک مالباختگان و پلیس آمده است  افزود: مالباختگان می توانند پس از شناسایی اموال و دریافت کد رهگیری با مراجعه به پلیس آگاهی اموال خود را در هر نقطه از کشور که به سرقت رفته باشد دریافت کنند.

رئیس پلیس آگاهی کیش همچنین با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و مسافرت گفت: در راستای افزایش ایمنی منازل،  پیشگیری و جلوگیری از سرقت در زمان هایی که شهروندان در مسافرت به سر می برند بهتر است از قفل های مناسب و پیشرفته، نرده کشی پنجره ها، نصب دزدگیر و دوربین های مدار بسته جهت منازل خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان از رها سازی اموال مانند کپسول گاز، دوچرخه، اسکوترهای برقی و غیره بدون حفاظ و قفل و بست مناس در پارکینگ های منازل خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15497

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.