• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

رتبه برتر شرکت آب و برق کیش در بین واحدهای صنعتی

  • کد خبر : 15442
  • 15 اردیبهشت 1398 - 9:30
رتبه برتر شرکت آب و برق کیش در بین واحدهای صنعتی

شرکت آب و برق کیش موفق به کسب رتبه برتر در بین واحدهای صنعتی کیش شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، یدالله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش در مراسم روز کارگر گفت: با توجه به فعالیت تعداد زیادی از  کارکنان در مشاغل سخت و زیان آور ، تلاش کردیم بهداشت حرفه ای را رعایت کنیم و بر اساس بازدید های دوره ای موفق به کسب رتبه برتر در بین واحدهای صنعتی کیش شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش با اشاره به شان و منزلت کارگران گفت: کارگران در دین اسلام از جایگاه والایی برخوردارند و پیامبر گرامی اسلام با تجلیل از مقام ارزشمند کارگر بیان کردند عبادت ۱۰ جزء دارد که ۹ جزء آن کسب روزی حلال است .

دکتر محمد رضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش هم در این مراسم گفت: هشتم اردیبهشت روز جهانی بهداشت حرفه ای است و توجه به نکات ایمنی در محیط کار،  از ابتلا به بیماری ها و وقوع حوادث مختلف جلو گیری می کند.

سمانه نادعلی مسئول بهداشت حرفه ای مرکز توسعه سلامت هم با اشاره به عوارض ناشی از کار های دشوار و یا یکنواخت گفت: نشستن های طولانی و انجام کارهای یکنواخت منجر به عارضه های جدی  در ناحیه گردن و ستون فقرات می شود و کاهش شنوایی یکی دیگر از عوارض ناشی از رعایت نکرن بهداشت حرفه ای است.

مراسم گرامیداشت روز کارگر ، روز جهانی بهداشت حرفه ای و روز صنعت برق در شرکت آب و برق کیش برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15442
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.