• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

وزیر آموزش و پرورش قول داد ولی به‌قولش عمل نکرد/ تعیین جوایز بسیار زیاد، شبه بخت آزمایی است/ چرا آمریکایی‌ها در برابر جنایات سعودی‌ها خفقان گرفته‌اند؟

  • کد خبر : 15404
  • 06 اردیبهشت 1398 - 18:10
وزیر آموزش و پرورش قول داد ولی به‌قولش عمل نکرد/ تعیین جوایز بسیار زیاد، شبه بخت آزمایی است/ چرا آمریکایی‌ها در برابر جنایات سعودی‌ها خفقان گرفته‌اند؟

حجت‌الاسلام حسن گفت: مشکل آموزش و پرورش کیش ساختاری است، وزیر آموزش و پرورش شخصی را فرستاد و قول داد، اما چیزی حل نشد.

به‌گزارش کیشوند نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگران به‌مناسبت هفته کارگر، گفت: مقام معظم رهبری در این جلسه دو بحث بسیار مهم را بیان کردند، فرمودند که اگر بخواهید رونق تولید و اقتصاد مقاومتی محقق شود نیاز به کار جهادی بی وقفه داریم، یعنی کاری که ساعت نباید حساب کرد و با تمام جان وقت گذاشت.

وی افزود: مورد دیگر رسیدگی به مسائل کارگران و امنیت شغلی و از همه مهمتر احترام به گارگران است و لازم است کارفرمایان و مسئولان این مسائل را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده در ادامه به بخش‌های دیگر این بیانات اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی را رونق تولید عنوان کردند، با تحقق اقتصاد مقاومتی تصمیم‌های دشمنان درباره مسائل اقتصادی ما بی‌اثر خواهد بود.

وی گفت: بحث عزت ملی از دیگر نکات این بیانات بود، همه ما موظف هستیم تمام زمینه‌های عزت ملی را به‌وجود آوریم، امروز دشمن عزت ملی کشور را نشانه رفته است، رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی، تحرک کاری یا همان کار جهادی و اقتصاد مقاومتی ۴ امر بسیار مهم زمینه ساز عزت ملی هستند.

امام جمعه کیش ادامه داد: نکته سوم اشاره به برخی از سودجویان تحت عنوان سرمایه‌گذارنی است که کارخانه‌ها را می‌خرند و کم‌کم تمام ابزار و ماشین‌آلات کارخانه را می‌فروشند و از بین می‌برند و در آخر دست به ساختمان سازی می‌زنند، باید با آن مقابله کرد.

وی افزود: آخرین نکته اینکه باید فرهنگ کار و تولید و تلاش را ترویج کرد، باید روحیه انتظار برای ثروت‌های بادآورده را از بین ببریم، مسئله‌ای که گاهی اوقات رسانه‌های ما هم در آن نقش دارند و به ترویج بخت‌آزمایی‌ها دست می‌زنند، ثروت باد آورده را باد می‌برد، باید مردم بدانند با تلاش پول بدست بیاورند.

حسن زاده اظهار داشت: جوایز بسیار زیادی که گاهی اوقات اعلام می‌کنند، این جایزه‌ها ترویج روش‌های شبه بخت آزمایی است، جوان باید بداند وقتی می‌خواهد پولدار شود باید برای آن تلاش و کوشش کند علم بیاموزد، حرفه بیاموزد و در سایه آن به پول و ثروت برسد.

چرا آمریکایی‌ها در برابر جنایات سعودی‌ها خفقان گرفته‌اند؟

خطیب نمازجمعه کیش در ادامه به جنایت اخیر آل سعود و اعدام ۳۷ نفر از مردم مظلوم عربستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه دولت تروریستی سعودی دست به اعدام و سرکوب شیعیان زد و ۳۷ نفر از مردم مظلوم عربستان به بهانه واهی تروریست اعلام کرد و آنها را اعدام کرد، که ۳۲ نفر از آنها شیعیان بودند، سعودی‌ها همواره سعی کرده‌اند که مخالفان خود را با برچسب تروریسم، زندانی و اعدام کنند.

وی ادامه داد: ۱۵ تا ۲۵ درصد جمعیت عربستان را شیعیان تشکیل می‌دهند، در عربستان مگر شیعیان جرأت می‌کنند که مسجدی داشته باشند یا مناسک دینی را انجام دهند، تبعیضات دینی و سیاسی و محرومیت‌های اقتصادی در عربستان موج می‌زند.

حسن زاده تصریح کرد: در دادگاه‌های عربستان شیعیان حتی از داشتن وکیل هم محروم هستند، در تمام دنیا حق گرفتن وکالت یک حق عادی است و اجازه نمی‌دهند شیعیان از خودشان دفاع کنند.

وی گفت: در کنار همه ظلم‌هایی که عربستان کرده آمریکایی‌ها خفقان گرفته‌اند و انگار هیچ اتفاقی نیافتاده است. چرا آنها حرفی نمی‌زنند؟ قطعاً به‌خاطر درآمد هنگفت و منافع خودشان است که سکوت کرده‌اند؟

امام جمعه کیش سکوت جهان اسلام در برابر این اقدامات فجیع را جایز ندانست و عنوان کرد: امروز جهان اسلام نباید سکوت کند و باید اقدام و حرکت کرد، علمای اسلام باید به‌پا خیزند، الازهر مصر چه می‌کند؟ آیا اسلامی که شما خوانده‌اید اجازه می‌دهد به شما که اینطور مسلمانان را مظلومانه به‌شهادت برساند؟ چرا حرف نمی‌زنید؟ آل سعود بداند که با این جنایت‌ها و با این خون‌های به‌ناحق ریخته قطعاً به‌زودی نابود خواهید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده در ادامه آغاز دهه تکریم و غبار روبی مساجد را تبریک گفت و افزود: مسجد پایگاه تربیت نیروی انسانی مومن، بصیرت افزایی و آماده سازی نسل جوان برای مقابله با تهاجم فرهنگی است، در جزیره کیش مساجد بسیار فعالی داریم و از همه فعالان مساجد تشکر می‌کنم، در جاهای مختلف جزیره نیاز به مسجد و مدرسه داریم، از خیرین محترم می‌خواهم که وارد میدان شوند.

مشکل آموزش و پرورش کیش ساختاری است

وی با تبریک روز معلم گفت: معلمان کیش گاهی اوقات جهاد می‌کنند، از وضعیت معیشتی شما اطلاع دارم، در شأن شما واقعاً نیست و باید برای شما بیشتر تلاش کرد، ان‌شالله قدر شما را بیشتر بدانیم، امیدواریم آموزش و پرورش کیش در تراز کیش بشود.

خطیب نماز جمعه کیش افزود: بارها در رابطه با آموزش و پرورش صحبت شده است، مشکل آموزش و پرورش کیش مشکل ساختاری است، وزیر محترم آموزش و پرورش شخصی را فرستاد و قول داد، اما چیزی حل نشد، از وزیر محترم و مسئولان منطقه آزاد می‌خواهیم این مشکل را برای سال آینده ان‌شالله حل کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15404
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.