• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

شاهین کیش بدون اطلاع صاحب امتیاز به هیأت فوتبال رسید! / وقوع اتفاقات عجیب در فوتبال کیش

  • کد خبر : 153
  • 07 مهر 1394 - 23:25

سرپرست و مدیراجرایی شاهین کیش گفت: هیأت فوتبال کیش امتیاز تیم فوتبال شاهین کیش را به نام خود کرده و قرار است در بازی‌های لیگ دسته دوم به میدان برود. مرتضی موسوی زنوز اظهار داشت: شاهین کیش که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد متعلق به آقایی به نام شاهین فخیم آقایی است که […]

سرپرست و مدیراجرایی شاهین کیش گفت: هیأت فوتبال کیش امتیاز تیم فوتبال شاهین کیش را به نام خود کرده و قرار است در بازی‌های لیگ دسته دوم به میدان برود.

مرتضی موسوی زنوز اظهار داشت: شاهین کیش که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد متعلق به آقایی به نام شاهین فخیم آقایی است که امتیاز این تیم در ثبت شرکت‌ها به نام وی به ثبت رسیده است. بر همین اساس فخیم آقایی به عنوان صاحب امتیاز سال گذشته ۳ میلیارد برای این تیم در کیش هزینه کرده است که در نهایت تیم هشتم شد.

وی ادامه داد: کارگروه تخصصی سازمان لیگ امسال مصوب کرده است که تیم‌هایی که سال گذشته سقوط کرده‌اند در فصل  ۹۴-۹۵ نیز ابقا شده‌اند و این یعنی تیم شاهین کیش که با عنوان هشتمی به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط کرد، باید در رقابت‌های امسال نیز در همان لیگ دسته دوم شرکت کند.

موسوی زنوز یادآور شد: از سوی دیگر هیأت فوتبال کیش خودش را صاحب شاهین کیش می‌داند و با یکسری زد و بندها به دنبال آن است که خودش این تیم را امسال به دست بگیرد بدون اینکه امتیاز آن را خریده باشد. هیأت فوتبال کیش بر اساس اینکه تیم سقوط کرده، خودش را صاحب امتیاز این تیم می‌داند و این در حالی است که شاهین کیش با مصوبه سازمان لیگ در لیگ دسته دوم ابقا شده است.

سرپرست و مدیراجرایی شاهین کیش گفت: بر اساس صحبت‌های دوستان در هیأت فوتبال کیش نامه‌ای را تنظیم و برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کردیم که حسن‌زاده نیز رأی داده حق با شاهین کیش است و صاحب امتیاز آن را نیز شاهین فخیم آقایی دانست که سال گذشته هزینه‌های زیادی را انجام داده است که البته دبیرکل فدراسیون نیز این رأی را امضا کرده است.

وی با بیان اینکه مشخص نیست هیأت فوتبال کیش با کدام مجوز و مصوبه امتیاز شاهین را به نام خود کرده و قرار است در بازی‌های لیگ دسته دوم به میدان بروند، افزود: در همین راستا نیز جلسه‌ای را با تاج، رئیس سازمان لیگ برگزار کردیم که وقتی تاج دلایل ما را شنید، حق را به ما داد و این موضوع نیز برای سازمان لیگ نیز محرز شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=153
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. اتفاقات بدی در فوتبال کیش با مدیریت پازوکی رخ می دهد تخلف آشکار پازوکی پایانی ندارد مگر رییس هیات فوتبال می تواند سرمربی و سرپرست و تدارکات و بدنساز و البته مسول هیات فوتبال باشد پازوکی را کدام مدیر حمایتش می کند بیهی زاد حامی جدی پازوکی بود همه فوتبالیهای کیش از آمدن مربی اخلاقمدار و سالم و فنی ناصر فریادشیران که کارنامه قابل قبولی دارد خوشحال شدند ولی مشخص نشد به چه دلیلی توسط پازوکی فرارداده شد . اولین کار افشاری برکناری پازوکی از تدارکات شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش است که با مدرک لیسانس تربیت بدنی قلابی و جعلی چندین سال است که حقوق و مزایای بسیار بالایی را در یافت می کند حال فوتبال بماتد

  2. محمود پازوکی بدرد فوتبال کیش نمیخوره. من یادمه ۳ سال پیش که تیم لیگ ۳ داشتن، به بازیکن ها قرص هایی میدادن که توان قلبیشون رو افزایش بده. و این اجباری بود واسه بعضی بازیکنان. بیشتر بازیهاشون رو با داوری برنده شدن و این کاملا مشخص بود. تنها وقتی فوتبال جزیره پیشرفت میکنه که امثال ایشون دیگه تو جزیره نباشه.