• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مراسم تودیع و معارفه رئیس پردیس کیش دانشگاه تهران برگزار شد

  • کد خبر : 15256
  • 25 فروردین 1398 - 12:21
مراسم تودیع و معارفه رئیس پردیس کیش دانشگاه تهران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس پردیس بین‌المللی کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، اعضای هیأت علمی و کارکنان پردیس برگزار شد.

در این مراسم دکتر مجید علی‌زاده به‌عنوان رئیس پردیس بین‌المللی کیش معارفه و از زحمات دکتر سید منصور خلیلی‌عراقی در زمان تصدی این سمت قدردانی به‌عمل آمد.

دکتر سید احمد‌رضا خضری، مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات رئیس پیشین پردیس بین‌المللی کیش خاطرنشان کرد: «دکتر خلیلی‌عراقی با تکیه بر دانش و تجربه خود همواره تلاش کرده‌اند تا مسئولیت‌هایی را که در دانشگاه بر عهده داشتند را به نحو احسن به انجام برسانند و رئیس محترم دانشگاه از وی به‌عنوان سرمایه علمی– اجتماعی دانشگاه تهران یاد کرده‌اند».

مشاور رئیس دانشگاه، هم‌چنین با بیان اهمیت پردیس کیش و اشاره به مأموریت‌ها و ظرفیت بسیار خوب آن مجموعه اظهار امیدواری کرد که آقای دکتر علی‌زاده در انجام وظایف و مسئولیت خطیر سرپرستی پردیس بین‌المللی کیش موفق باشند و از وی به سبب پذیرش این مسئولیت مهم سپاسگزاری کرد.

دکتر خضری، در پایان سخنان خود از تمامی اعضا هیأت علمی، مدیران و همکاران پردیس کیش و مسئولان سازمان منطقه آزاد این جزیره درخواست کرد تا همچون گذشته سرپرست جدید پردیس کیش را برای انجام مطلوب وظایف وی یاری و همراهی کنند.

در ابتدای این مراسم دکتر منصور خلیلی‌عراقی، رئیس پیشین پردیس بین‌المللی کیش با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در زمان تصدی خود، همدلی و همراهی اعضای هیأت علمی و کارمندان را برای اعتلای هرچه بیشتر پردیس با اهمیت توصیف کرد.

سپس دکتر مجید علی‌زاده، رئیس پردیس بین‌المللی کیش با بیان اهداف برنامه سوم دانشگاه و برنامه ششم به توسعه در زمینه گسترش فعالیت‌های بین‌المللی پردیس از طریق تعامل با دانشگاه‌های خارج از کشور و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان در این پردیس تاکید کرد.

دکتر غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به برنامه‌های منطقه آزاد کیش و با تاکید بر گسترش پژوهش و نوآوری از تأسیس پژوهشکده علوم و فنون کیش خبر داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15256
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.