• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

شیخ یعقوب شمس اقدام «احمقانه» آمریکا را محکوم کرد

  • کد خبر : 15216
  • 21 فروردین 1398 - 18:41
شیخ یعقوب شمس اقدام «احمقانه» آمریکا را محکوم کرد

امام جمعه اهل سنت کیش تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا را «احمقانه» خواند و گفت: جای تعجب اینجاست که فرزندان ما را تروریست می‌خوانند ولی به صهیونیزم تروریست آدم‌کش مشروعیت می‌دهند.

به گزارش کیشوند نیوز، هشتاد و ششمین جلسه شورای اداری شامگاه سه‌شنبه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و تمامی مدیران ارشد این جزیره برگزار شد.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: اقدام غیرمسؤولانه و احمقانه سردمداران آمریکا و در رأس آنها ترامپ که فرزندان ملت و برادران عزیز سپاه پاسدارن را به‌عنوان تروریست معرفی کردند شدیداً محکوم می‌کنیم.

وی افزود: معتقدیم که عزیزان سپاهی فرزندان ملت و پاسداران این مرز و بوم هستند و بسیاری از سپاهیان از خانواده‌های شهدا هستند، معتقدیم که اسائه ادب به این عزیزان یعنی اسائه ادب به ملت بزرگوار و شهیدان عزیز است.

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: باید بدانیم که آمریکایی‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی ملت ما را بارها تهدید و تحریم کردند و این چیز تازه‌ای نیست، اما عجیب اینجاست که این جنایتکاران فرزندان ما را تروریست می‌خوانند ولی تروریست آدم‌کش صهیونیزم را مشروعیت می‌دهند، هرچه ما را تهدید و تحریم کنند عزم و اراده و هم‌دلی ما بیشتر می‌شود. 

شمس اظهار داشت: در این چند هفته اخیر که شاهد سیل در مناطق کشور هستیم، همه نیروهای سپاهی، انتظامی، ارتش، هلال احمر، کمیته امداد و نیروهای مردم برای کمک رسانی در جاهای بسیار خطرناک بسیج شده‌اند، این نشان‌دهنده وحدت و برادری ملت است که قابل تقدیر است و از خداوند متعال می‌خواهم که لطفش را شامل حال ما بفرماید.

وی در ادامه به اقدامات صورت‌گرفته در ایام نوروز در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: جا دارد از اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش، نیروهای نظامی و انتظامی، مردم مهمان‌نواز کیش، جامعه هتلداران، جامعه بازاریان و از همه دست‌اندرکاران که برای خدمات‌رسانی تلاش کردند تشکر می‌کنم، با درایت خوبی که صورت گرفت توانستیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

امام جمعه اهل سنت کیش در پایان سخنان خود به تشریح فضیلت‌های امام حسین(ع) و امام سجا(ع) پرداخت./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15216
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.