• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

مظفری: آمریکا و اسرائیل تروریست بزرگ هستند/ تصمیم، اراده و مقاومت باعث سربلندی و پیروزی است

  • کد خبر : 15208
  • 21 فروردین 1398 - 7:00
مظفری: آمریکا و اسرائیل تروریست بزرگ هستند/ تصمیم، اراده و مقاومت باعث سربلندی و پیروزی است

در گرامیداشت روز پاسدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با نیروهای نظامی و انتظامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، به‌مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هم زمان با سوم شعبان و روز پاسدار، صبح روز سه شنبه غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به‌همراه جمعی از مدیران این سازمان از پایگاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، یگان حفاظت هواپیمایی سپاه کیش، سایت رادار شهید رودکی نیروی دریایی سپاه کیش و فرماندهی ویژه انتظامی کیش دیدن کرد.

در این بازدید دکتر مظفری از رشادت‌ها و دلیری‌های نیروهای نظامی و انتظامی کیش تشکر کرد و با اشاره به اقدام دولت آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران، گفت: خدمات گسترده‌ای که بسیج و سپاه در طول این ۴ دهه به انقلاب اسلامی ایران داشتند بر هیچ کس پوشیده نیست و در ذهن‌ها ماندگار است.

وی افزود: این بسیج بود که در اولین روزهای انقلاب در کنار مردم کشور قرار گرفت و خاطرات خوبی را از خود به یادگار گذاشت، در شرایطی که کشور آن موقع با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد و کودک انقلاب نیز نوپا بود و با دشمنی مواجه شدیم که مجهزترین ارتش را در برابر ایران داشت، این بسیجیان بودند که از خود مردم بودند و از جان مایه گذاشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: رفته رفته با تجهیز سیستم‌های نظامی در کشور اکنون در اوج اقتدار هستیم، تاریخ و تجربه نشان داده که تنها تصمیم، اراده و مقاومت و نه تجهیزات و ارتش محکم است که باعث سربلندی و پیروزی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز هم بسیج و سپاه است که نقش پررنگی در دفاع از کشور داشته که باعث شده کشورهایی مثل آمریکا از این اقتدار ترسیده و سازمان سپاه انقلاب اسلامی را سازمانی تروریستی معرفی کنند.

مظفری اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای اولین بار هم نیست که این چنین سخن می‌گویند، بلکه در اوایل انقلاب نیز در زمان ریاست جمهوری کارتر هم چنین مواردی بیان شد، اما بر همه روشن است که خود آمریکا و اسرائیل تروریست‌های بزرگ و  باعث ثبت بسیاری از سازمان‌ها و گروهک‌های تروریستی هستند.

وی گفت: با همه اینها که آمریکا و اسرائیل که باعث ثبت بیشتر گروهک‌های تروریستی همچون داعش، طالبان و … هستند اما این اراده‌ها است که همیشه پیروز میدان بوده و تشکیلات و تجهیزات باعث پیروزی نیست. این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: خوشبختانه ایران همیشه و در همه مراحل پیروز و سربلند بوده و خواهد بود، این موضوعات همیشه حواشی است و نباید بهای زیادی داد که انشاالله در این سال جدید که وارد دهه ۵ انقلاب شدیم  گام‌های موثرتری برداشته و هم سو و هم جهت آرمان‌های انقلاب پیش رویم.

انتهای پیام*/ ملیحه ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15208
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.