• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

امحای ۲۴۹ کیلوگرم مواد غیر بهداشتی در نوروز ۹۸/ ارائه خدمات به ۶هزار و ۱۲۲ نفر

  • کد خبر : 15186
  • 18 فروردین 1398 - 12:28
امحای ۲۴۹ کیلوگرم مواد غیر بهداشتی در نوروز ۹۸/ ارائه خدمات به ۶هزار و ۱۲۲ نفر

مرکز توسعه سلامت کیش از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۵ فروردین ۹۸ به ۶ هزار و ۱۲۲ نفر از ساکنان و گردشگران، خدمات بهداشتی درمانی ارائه کرده است.

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت با بیان اینکه این مرکز با افزایش ساعات کاری همه روزه در دو نوبت صبح و عصر به مراجعه کنندگان ارائه خدمات درمانی کرده است، گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۵ فروردین ۹۸ تعداد ۶ هزار و ۱۲۲ نفر به بخش‌های مختلف مرکز سلامت جامعه بوعلی، پایگاه‌های صدف و سحر مراجعه کردند.

وی افزود: از این تعداد ۱۹۷۱ مراجعه به بخش های درمانی  و ۱۲۴۲مراجعه به بخش های بهداشتی و ۲۹۰۹ مراجعه به داروخانه بوده است.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش اظهار کرد: در طرح تشدید بازرسی‌ها در ایام نوروز و افزایش نظارت بر صنوف مختلف تهیه و توزیع مواد خوراکی از ۲۵ اسفند۹۷ تا ۱۵ فروردین ۹۸ مقدار ۲۴۹ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف توسط کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط کیش از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در مناطق مختلف کشف و ضبط و به دلیل غیرقابل مصرف بودن از لحاظ بهداشتی و اتمام تاریخ مصرف آنها امحا شد.

وی عنوان کرد: واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش در همین بازه زمانی، تعداد یک هزار و ۳۰۱ مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام داده و توصیه‌های لازم را به متصدیان این امور در توزیع و فروش ارائه داده است و به ۲۸مورد شکایات بهداشتی نیز رسیدگی کرده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15186
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.