• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

دفتر همکاری‌های موسسه فرهنگی اکو با منطقه آزاد کیش افتتاح شد

  • کد خبر : 15163
  • 16 فروردین 1398 - 17:32
دفتر همکاری‌های موسسه فرهنگی اکو با منطقه آزاد کیش افتتاح شد

با حضور سفیران کشورهای پاکستان، قزاقستان و ترکمنستان دفتر موسسه فرهنگی اکو فعالیت خود را در جزیره کیش آغاز کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، ظهر روز پنجشنبه در مراسمی با حضور سفرای کشورهای پاکستان، قزاقستان و ترکمنستان در ایران، محمد مهدی مظاهری رئیس موسسه فرهنگی اکو، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان محلی، دفتر همکاری موسسه فرهنگی اکو با منطقه آزاد کیش در این جزیره افتتاح شد.

محمد مهدی مظاهری رئیس موسسه فرهنگی اکو در این رابطه گفت: بر اساس تفاهم‌نامه مشترکی که بین آقای دکتر انصاری لاری مدیرعامل وقت سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه فرهنگی اکو به امضا رسید، مولفه‌هایی در نظر گرفته شد که با حضور مظفری در سازمان منطقه آزاد کیش اقدامات لازم برای اجرای مفاد این تفاهم نامه تسریع شد و امروز شاهد افتتاح رسمی دفتر همکاری‌های منطقه آزاد کیش و موسسه فرهنگی اکو هستیم.

مظاهری با بیان اینکه زمینه‌های همکاری در تفاهم‌نامه امضا شده موجود است، افزود: زمینه‌های همکاری با منطقه آزاد کیش در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، ورزش، موزه‌ها، کتاب‌خانه‌ها، ژئوپارک‌ها و بحث صلح و خانواده است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این دفتر با حضور سفیران کشورهای پاکستان، قزاقستان و ترکمنستان صورت می‌گیرد، افزود: شعبه مرکزی موسسه فرهنگی اکو در تهران واقع است و ما در مناطق مختلف از جمله اصفهان و کاشان شعبه‌ داریم، جزیره کیش هم اولین منطقه آزادی است که در آن این اتفاق رخ می‌دهد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در مراسم افتتاح این دفتر گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در موسسه فرهنگی اکو وجود دارد و امیدواریم با افتتاح این دفتر سطح همکاری‌های بین منطقه آزاد کیش و سازمان اکو را بالا خواهد برد، اتفاقات بسیار مهمی را برای این دفتر می‌توان پیش‌بینی کرد که شاید بخش عمده‌ای از همکاری‌ها در حوزه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، تجاری صنعتی و گردشگری است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15163
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.