• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آمریکا جنایتکارترین کشور دنیاست و نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد

  • کد خبر : 1516
  • 21 آبان 1395 - 12:18

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در نماز جمعه امروز اظهار داشت: آمریکا جنایتکارترین کشور دنیاست و نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به  انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و مناظره کاندیداهای دو حزب جمهوری خواه و دموکرات گفت: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرصت طلایی بود تا نمایندگان این کشور در تریبون های انتخاباتی جنایات این کشور علیه مردم سراسر جهان را افشا کنند.
وی افزود: کشوری که خود را کشور شماره یک دنیا، مهد پیشرفت، آزادی و ارزش های انسانی قلمداد می کند آنچه در انتخاباتش رخ داد فقط بی اخلاقی و ضد ارزش های انسانی بود.
خطیب جمعه کیش با بیان اینکه سیاست های آمریکا در قبال کشور ما با تغییر ریاست جمهوری آن کشور و روی کار آمدن هر حزب و جناحی تغییر نخواهد کرد، ادامه داد: ما آمریکا را کشوری بدعهد و ظالم می دانیم و اعتقاد داریم اعتماد به آمریکا اشتباه تاریخی است و ما باید با اتکا به توان و قدرت داخلی و بهره گیری از دانش بومی کشور خود را بسازیم.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بند بند قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از دین اسلام است، افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانونی قوی و قابل دفاع است و همگان باید شکرگزار این نعمت باشیم .
خطیب جمعه کیش همچنین با اشاره به روز کتاب و کتاب خوانی و آمار پایین سرانه مطالعه در کشور بر لزوم  افزایش برنامه ریزی ها دراین زمینه تاکید کرد.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1516
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.