• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری جشنواره مردمی عکس و فیلم موبایلی “کیش جزیره شاد”

  • کد خبر : 15072
  • 26 اسفند 1397 - 10:42
برگزاری جشنواره مردمی عکس و فیلم موبایلی “کیش جزیره شاد”

به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز ۹۸، جشنواره مردمی عکس و فیلم موبایلی “کیش جزیره شاد” از سوی شرکت عمران ، آب و خدمات برگزار می شود.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، این جشنواره نوروزی از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۷ در دو بخش عکس و فیلم موبایلی در چهار محور ۱) تفرج و گردشگری، فضاهای باز و بسته، ۲) آداب میزبانی و مهمانی، دین و فرهنگ ایرانیان، ۳) گردشگران و کیشوندان، یکدل و با نشاط، ۴) رضایت و خرسندی، امکانات و زیر ساخت ها آغاز می شود.

بنابر این گزارش، در بخش عکس مجتبی آقایی، محمد سعید ایزدی و امیر مهدی نجفلو شهپر و در بخش فیلم آرمین ایثاریان، علی افشار و کامیار لطفی داوری آثار شرکت کننده در این جشنواره را بر عهده دارند.

برگزیدگان این جشنواره در بخش عکس علاوه بر تندیس و لوح تقدیر به ترتیب مبلغ شش میلیون تومان برای مقام اول، چهار میلیون تومان برای مقام دوم، سه میلیون تومان برای مقام سوم، دو میلیون تومان برای مقام چهارم و یک میلیون تومان برای مقام پنجم در نظر گرفته شده است.

همچنین به برگزیدگان بخش فیلم نیز علاوه بر تندیس و لوح تقدیر ، مبلغ هشت میلیون تومان به مقام اول، شش میلیون تومان به مقام دوم، چهار میلیون تومان به مقام سوم، دو میلیون تومان به نفر چهارم و یک میلیون تومان به نفر پنجم اهدا خواهد شد.

علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ، نحوه ثبت نام و ارسال آثار خود تا تاریخ ۳۱ فروردین ۹۸ فقط از طریق وب سایت جشنواره به آدرس www.urbanfestival.kish.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، اسامی منتخبین در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۹۸ اعلام و مراسم اهدای جوایز و نمایش آثار برگزیده نیز در تاریخ ۲۶ اردیهشت انجام می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15072
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.