• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مگر می‌شود یک شبه عاشقت شد؟!

  • کد خبر : 14995
  • 18 اسفند 1397 - 16:17
مگر می‌شود یک شبه عاشقت شد؟!

مگر می‌شود فریاد‌مان برای اختلاس‌ها دسی‌بل‌ها بلند باشد و با شنیدن‌شان رگ گردن‌مان باد کند، اما همین که بوی کباب غاز به مشام‌مان برسد دامن از دست دهیم و بشکن بزنیم.

اگر دیدگاه‌ها و رفتارهای اشتباه این دولت لیبرالی را در وضعیت اقتصاد کشور کنار بگذاریم،

اگر آن رفتارهای خبیثانه استکبار در تحریم‌های ظالمانه را کنار بگذاریم،

اگر آن اشتباهات مردمی خودمان برای تهیه ارزاق روزمره را کنار بگذاریم،

و اگرها و اگرها را کنار بگذاریم…

آزارمان می‌دهد آن دور دورها و مفت خوری‌های آقازاده‌های ژن خوب بالاشهری که سفره انقلاب را ارث پدری می‌دانند،

آزارمان می‌دهد این اختلاف ارزی و طولی طبقاتی به‌وجود آمده امروزی،

و آزارمان می‌دهد این اختلاس‌های خرد و کلانی که هر روز و ماه از گوشه و کنار کشور سر بیرون می‌زنند.

اختلاس‌هایی که چه از رنگ حاجی گرینف‌های پیشانی فیک پینه بسته‌ یا آن کراواتی‌های به‌اصطلاح روشن فکری چون حاج حسین هدایتی‌ها و خاوری‌ها و زنجانی‌ها و امثالهم می‌روید و بر پول بیت المال می‌تازند.

مگر می‌شود فریاد‌مان برای این اختلاس‌ها دسی‌بل‌ها بلند باشد و با شنیدن‌شان رگ گردن‌مان باد کند، اما همین که بوی کباب غاز به مشام‌مان برسد دامن از دست دهیم و بشکن بزنیم، همین که دو تا مسجدی ساختید و چهارتا کاری را آفریدید و جشنی را برپا کردید برایتان دوباره دولا راست شویم.

مگر می‌شود شما مثل همان پیشانی‌فیک‌تان عاشق یک شبه این‌جا و آن‌جا و این دیار و آن دیار شوید و ما هم یک شبه عاشق‌تان شویم؟

مگر می‌شود حالا که هنوز تکلیف آن سه هزار و این چند هزار و تومان و دلار و میلیارد و ریال مشخص نشده چشم‌ها را بر همه چیز بست و گفت دوستت دارم؟

مگر چند بار باید داستان خر برفت تکرار شود و ما برایتان کف و سوت بزنیم که هیچ، عکس و فیلم‌تان را هم در جراید و رسانه‌هایمان منتشر کنیم؟

قرار نیست حالا که اسم‌های مستعار ح.ه و ب.ز و م.خ و … را کامل صدا می‌زنند، پرده‌های حیا معکوس شکسته شود و راست راست بین عوام و خواص شومن‌بازی کنید.

و چه خوش یمن بود هم‌زمانی آن‌روز با روز انتصاب قاضی‌القضات جدید، و حال که قرار است دستگاه عدالت با نفسی تازه و انگیزه‌ئی مضاعف و نظم و تدبیری حکمت آمیز، دوران جدیدی را با قدرت و جدیت آغاز کند، و حال که زباله‌های فیزیکی کیش‌مان کمی پاک شده، پس چه بهتر می‌شد که محیط زیست‌مان هم از این زباله‌های آزار دهنده روح و روان‌مان پاک شود.

یادداشت | مرتضی رضائی مدیرمسئول پایگاه خبری کیشوندنیوز

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14995
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.