• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مظفری: تقویت صدا و سیمای کیش تقویت جزیره کیش است

  • کد خبر : 14970
  • 15 اسفند 1397 - 11:06
مظفری: تقویت صدا و سیمای کیش تقویت جزیره کیش است

دکتر غلامحسین مظفری: صدا و سیما می تواند جزیره کیش را به گردشگران و سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور معرفی کند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دیدار دکتر غلامحسین مظفری ضمن تقدیر از تلاش های صدا و سیمای مرکز کیش با بیان اینکه ظرفیت های ویژه ای در جزیره کیش وجود دارد گفت: این ظرفیت ها و امکانات نیازمند معرفی و اطلاع رسانی هستند و علاوه بر داخل کشور، صدا و سیما می تواند جزیره کیش را به گردشگران و سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان خارج از کشور معرفی کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه این دیدار به بازتاب خوب حضور در برنامه های تلویزیونی شبکه های برون مرزی صدا و سیما اشاره کرد و افزود: تعمیق روابط و افزایش تعاملات با صدا و سیمای ملی از برنامه هایی است که در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد و البته نگاه و رویکرد صدا و سیمای مرکز کیش هم در خصوص موضوعات مربوط به کیش باید ملی باشد.

وی تصریح کرد: تقویت صدا و سیمای کیش تقویت جزیره کیش است و این نگرش نسبت به همه مجموعه هایی که برای جزیره کیش و منافع عمومی کار می کنند وجود دارد. ارتقاء سطح زندگی مردم در جزیره کیش هم از موضوعاتی است که نیازمند تعامل با صدا و سیما و اجرای برنامه های مشترک است و بهره گیری از توانمندی های صدا و سیمای کیش فرصتی برای تحقق این هدف است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش هم در این نشست از دکتر مظفری به عنوان مدیری رسانه ای یاد کرد و گفت: حضور در شبکه های برون مرزی و معرفی کیش در این شبکه ها و به زبان های مختلف از اقداماتی است که به توسعه و پیشرفت کیش کمک می کند.

محمد صادق کوثری فرد در ادامه گزارشی از عملکرد صدا و سیمای مرکز کیش ارائه کرد و از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خواست با هدف افزایش تعامل و هماهنگی نشستی مشترک با عنوان شورای مدیران بین سازمان منطقه آزاد کیش و صدا و سیمای جزیره برگزار شود.  

وی اظهار داشت: معرفی ظرفیت های کیش در شبکه های ملی و برون مرزی محور فعالیت های مرکز کیش به منظور جذب گردشگران و سرمایه گذاران داخلی، خارجی و ایرانیان خارج از کشور است. به همین منظور تسهیلاتی مانند عدم نیاز به دریافت روادید برای مسافران خارجی از موضوعات مورد توجه صدا و سیمای کیش برای برنامه سازی و پخش از شبکه های برون مرزی است.

گفتنی است در پایان این نشست که سه شنبه ۱۴ اسفند برگزار شد برگزاری نشست مشترک شورای مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و صدا و سیمای جزیره با دستور دکتر مظفری مقرر شد در سال ۹۸ این شورا کار خود را با هدف هم افزایی و تعامل بیشتر آغاز کند. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14970
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب مظفری عزیز،
    ضمن سپاسگزاری از زحمات حضرتعالی و همکاران، برای سربلندی و ارتفاع فرهنگ جزیره پیشنهاد دارم
    اقدام به تبلیغات و کمپین هدف دار در جزیره نمایید، بطور مثال
    با طبیعت جزیره مهربان باشیم برای کسانی که در ساحل گردش میکنند تا ساحل را پاکیزه نگهدارند
    با دوچرخه سواران مهربان باشیم برای اندسته از رانندگان جزیره که همیشه از دوچرخه سواران طلب کارند و فراموش میکنند که دوچرخه سوار باید رکاب بزند و ایشان به خودرو گاز میدهند
    برای موتور سواران و پیاده ها و اتومبیل‌هایی که مسیر دوچرخه سواری را ملک طلق پدری میدانند
    با احترام رانندگی کنیم، بخصوص برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی
    و….