• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مظفری: جزیره کیش می تواند پایلوت رویدادهای ملی و بین المللی باشد

  • کد خبر : 14849
  • 01 اسفند 1397 - 8:43
مظفری: جزیره کیش می تواند پایلوت رویدادهای ملی و بین المللی باشد

دکتر غلامحسین مظفری از امکانات و تسهیلات قانونی جزیره کیش به عنوان فرصتی مناسب برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی در کشور یاد کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایشگاه بین المللی فولاد سه شنبه ۳۰ بهمن با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو، رییس هیات مدیره انجمن آهن و فولاد ایران، فعالان بخش های دولتی و خصوصی در زمینه فولاد و صنایع وابسته و۲۴۰ شرکت کننده داخلی و خارجی در جزیره کیش گشایش یافت.

دکتر غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه و در جمع خبرنگاران با اشاره به زیر ساخت های مناسب کیش برای برگزاری همایش ها و سمپوزیم های بین المللی گفت: فولاد به عنوان یکی از صنایع مادر، جایگاه ویژه ای در صنایع تولیدی کشور دارد. صنایع فولاد در دهه های گذشته پایه اصلی توسعه در کشورهای توسعه یافته بوده و اکنون نیز با شرایط موجود کشورمان، توجه به حوزه فولاد و زیر ساخت های این حوزه بسیار مهم است. کشور ما غنی از منابع سنگ آهن است که این منابع وصنعت فولاد ارزش افزوده بالایی برای کشور به همراه دارد لذا درجهت دستیابی به ظرفیت منطقی باید توجه ویژه ای به این صنعت داشته باشیم.

وی افزود: نمایشگاه فولاد با استقبال و رونق خوبی در کیش در حال برگزاریست و اطمینان دارم که در این صنعت کشور با وجود محدودیت ها، اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و با سرعت در حال پیش روی هستیم. مطابق پیش بینی ها در بحث توسعه صنایع فولاد، رشد و توسعه کشور در این حوزه قابل قبول است، اما نیازمند تلاش بیشتر در بحث ارتقا کیفیت و کمیت هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، برگزاری رویدادهای نمایشگاهی را فرصت مغتنمی برای اجتماع مدیران و متخصصان، برگزاری نشست های تخصصی، انتقال تجربیات و بهره مندی از اطلاعات روز دنیا دانست و گفت:  این رویدادها ارتقا کمیت و کیفیت تولید را برای کشور به همراه دارد و جزیره کیش به واسطه سهولت تردد شرکت کنندگان خارجی و امکانات مناسب اقامتی و رفاهی می تواند محل مناسبی برای برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها و تعاملات مثبت علمی در عرصه های ملی و بین المللی باشد.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فولاد در فضایی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع باحضور ۲۱۵ شرکت کننده داخلی و ۲۵ شرکت کننده خارجی از کشور های آلمان، ایتالیا، فرانسه، هند، ترکیه، چین، انگلستان، هلند، سوئد و اسپانیا به مدت دو روز از ۳۰ بهمن تا یکم اسفند از ساعت ۹ تا  ۱۷ در سالن نمایشگاههای بین المللی کیش پذیرای بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14849

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. علی برکت الله