• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با جهانگیری و علوی

  • کد خبر : 14841
  • 29 بهمن 1397 - 15:45
دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با جهانگیری و علوی

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با علوی وزیر اطلاعات و جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

به‌گزارش پایگاه خبری کیشوند نیوز، سایت اطلاع‌رسانی سازمان منطقه آزاد کیش از دو دیدار جداگانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و حجت الاسلام والمسلمین علوى وزیر اطلاعات در روزهای گذشته خبر داده است.

طبق اخبار منتشر شده در رابطه با این دو دیدار اغلب جملات با مفهوم “می‌تواند باشد” منتشر شده است.

  • دیدار مظفری با جهانگیری

عصر روز شنبه ٢٧ بهمن اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دیدار با غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش بر ضرورت تقویت مناطق آزاد، به ویژه منطقه آزاد کیش تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی در کیش از گردشگری تا بانک‌داری بین المللی به شکوفایی اقتصادی این منطقه و اعتلای اقتصاد ایران کمک می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: انجام پروژه‌های خاص در حوزه گردشگری، دعوت از بانک‌های خارجی برای فعالیت در کیش و همچنین ایجاد بورس بین المللی در این منطقه آزاد کشور از جمله اقداماتی است که توسعه ظرفیت‌های این جزیره را در پی دارد.

  • دیدار مظفری با علوی

عصر روز یکشنبه ٢٨ بهمن، حجت الاسلام و المسلمین علوى، وزیر اطلاعات در دیدار با غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران گفت: مهمترین عامل برای حضور فعالانه سرمایه گذاران، ایجاد فضاى امن روانى است که مى تواند به رشد و شکوفایى جدى کیش کمک کند.

وزیر اطلاعات در ادامه افزود: با توجه به شرایط اقتصادى و تحریم ها، سازمان منطقه آزاد کیش براى حمایت از بخش خصوصى و جذب سرمایه گذاران داخلى و خارجى مى تواند نقش جدی ایفا کند و به پشتوانه این اقدام تاثیر به سزایى بر رشد اقتصاد کشور گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی تصریح کرد: جزیره کیش ظرفیت هایی دارد که در صورت ایفای نقش درست و منطقى سرمایه گذاران، این منطقه آزاد مى تواند موتور محرکه اقتصاد کشور شود.

وزیر اطلاعات همچنین تاکید کرد: وزارت اطلاعات با همه توان خود از امنیت سرمایه گذاران کیش حمایت مى کند.

لازم به‌ذکر است که غلامحسین مظفری آذرماه سال جاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شد و پاک‌دستی، مردم‌داری، خدمت صادقانه، شفافیت و مشارکت واقعی با بخش خصوصی توانمند را پنج محور اصلی کار خود در این سازمان عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14841
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.