• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

هر کیشوند یک بازرس بهداشت است/ کشف ۹ هزار کیلو مواد غذایی فاسد در یک ماه گذشته

  • کد خبر : 14596
  • 11 بهمن 1397 - 0:40
هر کیشوند یک بازرس بهداشت است/ کشف ۹ هزار کیلو مواد غذایی فاسد در یک ماه گذشته

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: در یک ماه گذشته ۱۸ نوبت نمونه برداری از مواد غذایی و خوراکی صورت گرفت و حدود ۹۰۰۰ کیلو مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

دکتر رضانیا گفت: واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش در تلاش است با اجرای برنامه های نظارت و کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی، آرایشی بهداشتی و اماکن، بهبود شرایط بهداشت محیطی و کاهش بیماری های منتقله و ارتقاء سطح سلامت جامعه را برای کیشوندان و مسافران فراهم کند.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: بازرسان بهداشت محیط در دی ماه امسال، ۸۶۱ نوبت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آرایشی، بهداشتی و اماکن عمومی بازدید کردند.
وی افزود: در یک ماه گذشته ۱۸ نوبت نمونه برداری از مواد غذایی و خوراکی صورت گرفت و حدود ۹۰۰۰ کیلو مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.
دکتر رضانیا تصریح کرد: ۲۹مورد نمونه برداری میکربی از منابع آب آشامیدنی، ۱۰مورد بازدید از مهدهای کودک، ۴۷ مورد نمونه برداری از نان، ۵۲ مورد صدور صلاحیت بهداشتی از دیگر فعالیت های بهداشت محیط در دی ماه بوده است.
وی رسیدگی به شکایات در زمینه‌های مختلف بهداشتی، را از دیگر وظایف و فعالیت‌های واحد بهداشت محیط برشمرد و گفت: هر شهروند یک بازرس بهداشت محیط است، مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی سطح شهر، مراتب را به سامانه کشوری ۱۹۰ و یا شماره ۰۷۶۴۴۴۲۳۳۱۱ واحد بهداشت محیط گزارش دهند.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14596
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.