• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تاکید بر حضور حداکثری اصحاب رسانه در انتخابات خانه مطبوعات کیش

  • کد خبر : 14539
  • 06 بهمن 1397 - 11:23
تاکید بر حضور حداکثری اصحاب رسانه در انتخابات خانه مطبوعات کیش

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ابراز امیدواری کرد که حضور اصحاب رسانه در انتخابات خانه مطبوعات کیش حضوری حداکثری باشد.

سعید پورعلی افزود: خانه مطبوعات می تواند به عنوان نهادی صنفی به ارتقای سطح کمی و کیفی رسانه ای در جزیره کمک کند. بر همین باور تلاش شد که در چند ماه اخیر زمینه برگزاری انتخابات خانه مطبوعات کیش فراهم شود.

وی ادامه داد: اگر چه ساختمان خانه مطبوعات در روز کیش افتتاح شده اما ماموریت جناب دکتر مظفری در اولین دیدار خود با اهالی رسانه به این خانه، نشان داد که مدیرعامل محترم نیز ضمن حمایت از اصحاب رسانه نقش و کارکردی کلیدی برای خانه مطبوعات قائل هستند و بر تکمیل روند تشکیل خانه مطبوعات تاکید دارند.

پورعلی افزود: انتظار این است که خانه مطبوعات علاوه بر نقش‌آفرینی در رشد و ارتقای کمی رسانه‌ها، جایگاه مدیریت و سازمان رسانه را در جزیره ارتقا ببخشد. این مهم اتفاق نمی‌افتاد جز اینکه اصحاب رسانه با مشارکت یکدیگر در تثبیت جایگاه این نهاد صنفی نقش‌آفرینی کنند.

وی گفت: با توجه به ویژگی‌های جزیره کیش به عنوان پیشانی مناطق آزاد، امیدواریم خانه مطبوعات این جزیره انجمنی ممتاز در میان سایر انجمن‌های صنفی مطبوعاتی و متشکل از همه اهالی رسانه کیش باشد.

پورعلی اضافه کرد: اولین ماموریت خانه مطبوعات، پس از تشکیل، برگزاری جشنواره مطبوعات مناطق آزاد است و معاونت فرهنگی با تمام توان برای انجام این مهم آماده است؛ چه اینکه مطالعه نشریات مناطق آزاد نشان می‌دهد کیش در این حوزه می‌تواند قطب رسانه‌ای باشد. آغاز به کار خانه مطبوعات نیز مهر تاییدی بر این موضوع است.

وی با بیان اینکه کمیته ای ۵ نفره مامور برگزاری انتخابات خانه مطبوعات کیش است افزود: این کمیته تا کنون دو جلسه برگزار کرده و با دقت در حال تکمیل اطلاعات اصحاب رسانه برای دعوت جهت حضور در انتخابات هیات مؤسس است؛ حساسیت این کمیته در رعایت ضوابط، موجب می‌شود که ساختمان خانه مطبوعات بر بستری محکم بنا شود و امیدواریم که شاهد انتخاباتی پر شور و حداکثری باشیم.

لازم به ذکر است، امید صدیق به عنوان دبیر، ایرج شرف زاده، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، محمد سلطان مرادی سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) در کیش، بدریه بحرینی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کیش و داریوش رجبی معاون خبر صدا و سیمای کیش در کمیته برگزاری انتخابات هیات مؤسس خانه مطبوعات کیش حضور دارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14539
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.