• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

رییس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش: هزینه سفر به کیش کاهش می‌یابد/ کاهش عمر مجوزهای فعالیت اقتصادی به۲.۵سال

  • کد خبر : 145
  • 07 مهر 1394 - 12:23
رییس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش: هزینه سفر به کیش کاهش می‌یابد/ کاهش عمر مجوزهای فعالیت اقتصادی به۲.۵سال

رحمان سادات نجفی رییس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، با بیان اینکه معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال تدوین استراتژی برای کاهش هزینه های سفر به کیش است،‌ گفت:‌ با توجه به رکود حاکم بر اقتصاد کشور میزان ورود مسافر به کیش در تابستان قابل قبول بود. رحمان سادات نجفی در گفت و […]

رحمان سادات نجفی رییس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، با بیان اینکه معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال تدوین استراتژی برای کاهش هزینه های سفر به کیش است،‌ گفت:‌ با توجه به رکود حاکم بر اقتصاد کشور میزان ورود مسافر به کیش در تابستان قابل قبول بود.

رحمان سادات نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره برنامه سازمان منطقه آزاد کیش برای کاهش هزینه های سفر به جزیره اظهار کرد:‌ استراتژی سازمان این است که ستاد برگزاری جشنواره های مناسبتی کیش که اغلب اعضای آن از سرمایه گذاران بخش خصوصی هستند،‌ چارترکننده عمده بلیت های کیش باشند و امکان خرید بلیت به جزیره از یک سال قبل از تاریخ پرواز فراهم باشد و رزرو کنندگان هم از تخفیف قابل توجهی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: در این صورت هزینه سفر به جزیره کیش کاهش می یابد و به دنبال این هستیم که استراتژی کاهش هزینه سفر را عملیاتی کنیم اما معتقدم باید افزایش خدمات به مسافران و ارتقا کیفیت خدمات را دنبال کنیم چراکه هرسال با افزایش نرخ تورم برخی از هزینه های سفر هم افزایش می یابد.

سادات نجفی با اشاره به آمار قابل قبول ورود گردشگر به کیش در فصل تابستان،‌ گفت: با توجه به رکودی که بر اقتصاد کشور حاکم است و میزان سفر به دیگر مقاصد گردشگری هم کاهش یافته اما آمار ورود مسافر به منطقه آزاد کیش قابل قبول بود و میزان گردشگر در نیمه دوم شهریور ماه به طور قابل توجهی افزایش یافت.

رییس جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به کاهش عمر مجوز فعالیت های اقتصادی در کیش گفت: در حالی که در چند سال گذشته میانگین عمر مجوزهای فعالیت های اقتصادی و تجاری در جزیره چیزی حدود ۵ الی ۶ سال بود اما متاسفانه در حال حاضر این عدد به ۲.۵ سال کاهش یافته است.  البته کاهش فعالیت های اقتصادی تنها شامل جزیره کیش نمی شود در این افت در اقتصاد کلان کشور هم دیده می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=145
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.