• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

هکاهلث ۲۰۱۹ در کیش برگزار می‌شود

  • کد خبر : 14445
  • 29 دی 1397 - 13:55
هکاهلث ۲۰۱۹ در کیش برگزار می‌شود

دکتر سلک غفاری گفت: هکاهلث ایران با هدف برطرف کردن تعدادی از چالش‌های حوزه سلامت ایران و با حضور ۲۵ تیم به میزبانی پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در کیش برگزار می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز، صبح امروز مراسم رونمایی از وبسایت و پوستر دومین مارتن بین‌المللی برنامه نویسی سلامت ایران (هکا هلث ۲۰۱۹) در پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف با حضور علی سلک غفاری رئیس پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف، محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

سلک غفاری در این مراسم اظهار داشت: هکاهلث ایران با هدف برطرف کردن تعدادی از چالش‌های حوزه سلامت ایران و با مشارکت نخبگان و صاحب‌نظران جوان حوزه برنامه‌نویسی و بهداشت و درمان کشور و با حضور ۲۵ تیم به میزبانی پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در کیش و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان منطقه آزاد کیش، و دو موسسه دانش بنیان فناور کیش و آوای فناوری اطلاعات سلامت، طی سه روز از تاریخ ۴ اردیبهشت سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی و دانش بنیان برای کشور در چهل سالگی انقلاب اسلامی امری ضروری است، افزود: امروز کشور به مدیریت جوانان همراه با دانش روز و پشتیبانی بزرگان و متخصصان خبره در همه حوزه‌ها نیاز دارد و بایستی مدیریت‌های جدید با دانش جدید به پیکره مدیریت کشور تزریق شود.

رئیس ماراتن برنامه‌نویسی سلامت یکی از مهم‌ترین وظایف دانشگاه‌های نسل ۳ و۴ در کشور را حل چالش‌های مهم در حوزه‌های مختلف راهبردی با بهره‌گیری ظرفیت علمی نخبگان کشور دانست و گفت: جزیره کیش می‌تواند به‌عنوان پل ارتباطی برای ورود نخبگان و تکنولوژی‌های روز دنیا معرفی شود، دانشگاه صنعتی شریف نیز در این زمینه پشتوانه و تجربه بسیار خوبی در حوزه کارآفرینی و مراکز شتاب‌دهی دارد که از دستاوردهای بزرگ در حمایت از رویدادهای تخصصی است.

وی افزود: فعالان حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه می‌توانند با  ورود به سایت www.hackahealth.org و با ارائه تاریخچه فعالیت خود در گروه‌های چهار الی شش نفره از تاریخ ۲۶/۱۰/۹۷ به مدت یک ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14445
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.