• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دادستان و نیروهای امنیتی به ماجرای شبکه کیش ورود جدی کنند/ آبروی کیش را بردند و نباید از آن گذشت/ بانوان برای دفاع از حجاب وارد صحنه شوند

  • کد خبر : 14285
  • 14 دی 1397 - 16:36
دادستان و نیروهای امنیتی به ماجرای شبکه کیش ورود جدی کنند/ آبروی کیش را بردند و نباید از آن گذشت/ بانوان برای دفاع از حجاب وارد صحنه شوند

امام جمعه کیش گفت: از دادستان محترم و نیروهای امنیتی می‌خواهم به ماجرای پیش آمده در شبکه کیش محکم ورود کنند و بعد هم نتیجه را گزارش کنند، تا بفهمیم که چه  اتفاقاتی پشت صحنه این توطئه‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و گفت: فکر انسان دائماً در حال جولان است، باید تقوای فکری و ذهنی را رعایت کرد، انسان‌های با تقوا اجازه نمی‌دهند ذهن آنها هم دچار خطا شود و نباید اجازه داد ذهن انسان دچار بدی‌ها و گناه شود.

** مجمع تشخیص مصلحت نظام کارگشای مسائل قانونی کشور است

حسن‌زاده با اشاره به انتصاب آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به‌عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش بی بدیلی در اداره و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، این مجمع فاخر مشکلات بسیاری را از نظام سیاسی کشور برطرف کرده است و نگذاشته کشور در بن بست قانون قرار بگیرد.

وی مجمع تشخیص مصلحت نظام را کارگشای مسائل قانونی کشور دانست و افزود: این مجمع در سال ۶۶ به‌دستور امام خمینی(ره) شکل گرفت و به نوعی از ابتکارات ایشان بود، وظیفه این مجمع در ابتدای شکل‌گیری، حل اختلاف در بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی بود، که در سال ۶۸ و بعد از بازنگری در قانون اساسی کشور، وظایف این مجمع بیشتر شد.

خطیب نماز جمعه کیش آیت‌الله لاریجانی را دارای شخصیتی ممتاز، نواندیش و نوپرداز دانست و گفت: از نزدیک به آیت‌الله لاریجانی شناخت دارم و چند سالی شاگرد ایشان در بحث فلسفه اخلاق به زبان انگلیسی بودم، ایشان دانش را به مرز آن و گاهی فراتر از آن هم می‌رساند، از لحاظ فقهی بسیار قوی است، او فردی علمی، اصولی و به اعتقاد من بهترین گزینه‌ برای این جایگاه است و به ایشان تبریک می‌گویم.

** دادستان و نیروهای امنیتی به ماجرای شبکه کیش محکم ورود کنند/ آبروی کیش را بردند و نباید از آن گذشت

حجت السلام حسن‌زاده در ادامه خطبه گذری به مسئله پیش آمده در سیمای کیش زد و افزود: از نگاه دین مسوولان موظف‌اند کارهای کارگزاران و بخش مربوطه خود را توسط افراد مخفی صادق و وفادار به نظام، نظارت و کنترل کنند.

وی ادامه داد: هفته گذشته اتفاقی افتاد که ای کاش نمی‌افتاد، این اتفاق باعث خدشه‌دار شدن چهره کیش شد، اتفاقی که معتقدم بخشی از آن به‌خاطر عدم نظارت و توجه افراد مسوول بود، نمی‌شود از آن دفاع کرد و دفاع هم نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: اما از این بدتر، بعد از آن اتفاقی بود که رخ داد، در فضای مجازی آبروی کیش را بردند، کار بسیار بد و ناسنجیده‌ای بود و از این نباید گذشت. کیش، امروز به‌عنوان یک امانت در دست ما است، در تمام دنیا یک کیش داریم و این کیش را ما باید حفظ کنیم و عظمت دهیم.

حسن‌زاده عنوان کرد: قضاوت نمی‌کنم اما اینکه یک نفر از روی تلویزیون فیلمی را بگیرد و معلوم شود که از قبل این فرد آماده بوده، در فضاهای مجازی بگذارد و این وارد شبکه‌های معاند شود، چه توطئه‌ای در کار بوده است خدا می‌داند، از دادستان محترم و نیروهای امنیتی می‌خواهم به این مسئله محکم ورود کنند و بعد هم نتیجه را گزارش کنند، تا بفهمیم که چه  اتفاقاتی پشت صحنه این توطئه‌ها وجود دارد.

وی گفت: افرادی که به کیش ضربه می‌زنند باید شناسایی شوند، کیش یک منطقه از مناطق ایران اسلامی و وصله همگون با نظام اسلامی است، نشانه آن هم همین جمعیت‌های دینی و مذهبی است که در جاهای مختلف کیش حضور دارند، مردم کیش مردم متدین و زحمت کش‌ هستند، آب‌روی کیش را از بین نبریم.

**جوانان مراقب فتنه‌های جدید باشند

خطیب نماز جمعه کیش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و هشدار در رابطه با وجود فتنه جدید در سال ۹۸ گفت: به جوانان عزیز هم سفارش می‌کنم که مراقب فتنه و توطئه‌های دشمن باشند، دشمن به‌دنبال فتنه‌گری است، یکی از فتنه‌هایی که امروز اثر آنرا می‌بینیم، تخریب چهره‌های نظام است، در فضای مجازی آبروی همه افراد را دارند می‌برند و از هیچ کس دست برنمی‌دارند، این فتنه جدید است و باید مراقب بود.

وی ادامه داد: گاهی برخی افراد برای افزایش دنبال کننده‌های خود، هر خبر صحیح و ناصحیحی را منتشر می‌کنند، این خیانت است، چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟ این‌همه اسلام به حفظ آبرو تأکید کرده است، آب‌رو در کنار خون و مال انسان است، اما به راحتی آبروی همه را می‌بریم، مواظب فتنه جدید باشید، باید قبل از ورود فتنه در مقابل آن ایستاد.

** خانم‌ها برای دفاع از حجاب وارد صحنه شوند

حسن زاده با اشاره به سال‌روز ۱۷ دی و اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به‌دستور رضا شاه گفت: در کشوری اسلامی قانونی ضد اسلامی تصویب کردند، ماموران اجرایی این قانون ماموران شهربانی و پاسبان‌ها بودند، آنها هرجا خانم محجبه‌ای می‌دیدند به او هتاکی می‌کردند، چادر را از سر او برمی‌داشتند، پاره پاره می‌کردند، تا درِ خانه آنها می‌رفتند و سعی می‌کردند حجاب را از سر آنها بردارند، وارد خانه می‌شدند و چادرها را برمی‌داشتند و پاره می‌کردند، فروشنده‌ها جرأت نمی‌کردند به خانم‌های محجبه جنس بفروشند، این فضای سخت اجتماعی در دوران کشف حجاب و توطئه استعمار بود، روشی بود که برای نفوذ و استحاله در ایران به‌کار برده می‌شد.

وی افزود: امروز همان توطئه و راهبرد به‌شکل مدرن با ابزار جدید مثل فضای مجازی در حال از بین بردن حجاب هستند، یک روز کمپین دختران خیابان انقلاب و یک روز چهارشنبه سفید راه می‌اندازند، برای اینکه با حجاب و هویت زن اسلامی مقابله کنند، برای اینکه آزادی غربی را در ایران رواج دهند.

امام جمعه کیش عنوان کرد: امروز خانم‌ها موظف هستند که از هویت خودشان دفاع کنند، نظام هم موظف است و باید دفاع کند، اما خود شماها هم باید از حجابتان دفاع کنید، چند کمپین دفاع از حجاب راه ‌انداختید؟ چند بار برای دفاع از حجاب تظاهرات کردید، امروز وظیفه خانم‌ها این است که به صحنه بیایند و از حجاب که هویت دینی خودشان است دفاع کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14285
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.