• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

عذر خواهی جواب نداد/ مدیرکل صدا وسیمای کیش عزل و سرپرست جدید منصوب شد

  • کد خبر : 14234
  • 09 دی 1397 - 22:31
عذر خواهی جواب نداد/ مدیرکل صدا وسیمای کیش عزل و سرپرست جدید منصوب شد

انتشار سهوی تصاویری مخالف با موازین شرعی باعث برکناری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش شد.

بعد از انتشار خبری مبنی بر پخش فیلمی در سیمای کیش که گفته می‌شود بر اثر سهل‌انگاری قسمت‌های حاوی تصاویری مخالف با موازین شرعی آن حذف نشده بود، و بازتاب گسترده این خبر در رسانه‌ها، علی عسکری رئیس صداوسیمای کشور به عذرخواهی مدیرکل صداوسیمای کیش راضی نشد و او را برکنار کرد.

اگرچه نباید فرصت عقده‌گشایی را به افراد فرصت‌طلبی‌که منتظر چنین وقایعی هستند را داد، اما علیرضا نجابت اصل از مدیران مومن، خوش اخلاق و مردمی جزیره کیش بود که مهرماه سال گذشته با حکم همین علی عسکری به مدیرکلی صداوسیمای کیش منصوب شده بود و باید تاوان این سهل‌انگاری پرسنل مجموعه خود را پس دهد.

شاید سهل‌انگاری‌هایی حتی عمدی و به مراتب بزرگ‌تر از این مورد در کشور و دیگر نهادها رخ دهد که به‌دلیل انتظاراتی که مردم از صداوسیما دارند و ارتباط مستقیم این نهاد با مردم، باعث شده که چنین تبعاتی به‌وجود آید.

نکته جالب توجه اینکه نجابت‌اصل سال گذشته تقریباً هم‌زمان با ورود انصاری لاری و انتصاب وی به‌عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش، به جزیره آمده بود و اکنون دقیقاً بعد از یک ماه از خداحافظی این همشهری و یار دیرین خود، او هم باید بار سفر را از این جزیره زیبا ‌ببندد.

حال از صدا وسیمای مرکز کیش خبر می‌رسد که معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در حکمی، سید حمید طاهری را به سمت سرپرست مرکز کیش منصوب کرده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14234
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.