• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

آی کیش، این بار در نقش تسهیل نوبت دهی بیمارستان

  • کد خبر : 14176
  • 05 دی 1397 - 15:57
آی کیش، این بار در نقش تسهیل نوبت دهی بیمارستان

تمامی خدمات درمانی الکترونیکی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش شامل پذیرش، نوبت دهی و پرداخت از طریق اپلیکیشن آی کیش به زودی امکان پذیر است.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش طی نشست تیم اجرایی مدیریت فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش با مسئولان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، عملیات بارگزاری و فعال سازی پذیرش و پرداخت آنلاین بیمارستان در اپلیکیشن آی کیش به منظور تسهیل در خدمات رسانی درمانی به شهروندان جزیره و گردشگران در دستور کار قرار گرفت.

امیر سوداگران مدیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ضمن بیان ضرورت هوشمند سازی خدمات رسانی به گردشگران و شهروندان، از اجرای سه برنامه ویژه در راستای سهولت خدمات رسانی پزشکی در جزیره کیش خبر داد. وی افزود: ” علاوه بر افزودن گزینه پذیرش و نوبت دهی بیمارستان در اپلیکیشن آی کیش، پرونده پزشکی متقاضیان در اکانتی ویژه برای ساکنین جزیره قرار میگیرد و خدمات بیمه ای برای شهروندان در مجموعه خدمات کیش کارت، عملیاتی است که به زودی اجرا می شود.”

همچنین امیر امیرکیانی سرپرست بیمارستان کیش با برشمردن خدماتی نظیر پذیرش تلفنی، پذیرش آنلاین و نوبت دهی و پرداخت آنلاین برای مراجعه کنندگان گفت: ” زیرساخت نرم افزاری موجود در بیمارستان کیش به اندازه ای ارتقا یافته است که ساکنین جزیره می توانند به راحتی خدمات الکترونیکی دریافت کنند. و مطمئنا با هماهنگی و ارتباط بیشتر با مدیریت فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش ارائه این خدمات مطلوب تر می شود.

در حال حاضر بیماران می توانند با ارائه کد ملی و مشخصات خود به پذیرش بیمارستان کیش به صورت آنلاین فرآیند نوبت گیری، پذیرش و پرداخت را انجام دهند و در زمان مشخص شده خدمات درمانی مورد نظر خود را دریافت کنند.

اپلیکیشن آی کیش که به همت مدیریت فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش بر روی گوشی های هوشمند از طریق آدرس http://tourism.kish.ir/fa قابل دانلود است، خدمات متنوع و مختلف مورد نیاز را به سهولت و به صورت متمرکز در اختیار متقاضیان ساکن جزیره و گردشگران قرار می دهد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14176
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.