• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فریاد شیران: بوی تبانی و فساد در فوتبال به مشامم می رسد / افشاگری فریادشیران در رابطه با مسائل پشت پرده فوتبال کیش

  • کد خبر : 141
  • 07 مهر 1394 - 12:07

سرمربی تیم فوتبال شاهین کیش گفت: حضور تیم فوتبال منطقه آزاد کیش در مسابقات لیگ دسته دوم غیر قانونی است. قائم مقام باشگاه شاهین کیش گفت: با توجه به نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور باشگاه شاهین در لیگ دسته دوم فوتبال حضور تیم فوتبال توسعه منطقه آزاد در این مسابقات غیر قانونی […]

سرمربی تیم فوتبال شاهین کیش گفت: حضور تیم فوتبال منطقه آزاد کیش در مسابقات لیگ دسته دوم غیر قانونی است.

قائم مقام باشگاه شاهین کیش گفت: با توجه به نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور باشگاه شاهین در لیگ دسته دوم فوتبال حضور تیم فوتبال توسعه منطقه آزاد در این مسابقات غیر قانونی است.

ناصر فریاد شیران در خصوص اتفاق به وجود آمده برای باشگاه شاهین کیش اظهار کرد: پس از این که شاهین کیش فصل گذشته علی رغم هزینه کردن مبلغی حدود ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان از سوی شاهین فخیم آقایی مالک و مدیر عامل باشگاه از صعود به لیگ دسته اول بازماند، هیئت رئیسه سازمان لیگ در نامه‌ای به هیئت فوتبال ۱۰ استان اعلام کرد که می‌توانند در فصل آینده این رقابت‌ها نیز شرکت کنند که یکی از این تیم‌ها شاهین کیش بود.

وی افزود: علی‌رضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز در نامه‌ای اعلام کرد که سهمیه کیش برای حضور در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور متعلق به باشگاه شاهین است و در نامه‌ی وی هیچ اشاره‌ای به تیم فوتبال توسعه منطقه آزاد کیش نشده است.

وی ادامه داد: مسائل پشت پرده و کثیف فوتبال دوباره به جریان افتاده و برخی از مسئولان که سمت بالایی در ورزش کیش دارند با روابط دوستانه مشغول انجام فعالیت‌هایی هستند تا تیم منطقه آزاد در مسابقات لیگ دسته دوم کشور شرکت کند.

فریاد شیران گفت: مسئولان فوتبالی جزیره کیش با همکاری یکی از دلالان معروف و منشوری به نام «خ.ص» و با نادیده گرفتن مالک باشگاه شاهین کیش، مدارک و اسناد وی، نامه اداره ثبت شرکت‌ها و نامه‌قانونی دبیر کل فدراسیون فوتبال تیمی را به عنوان منطقه آزاد ثبت کرده‌اند. ما نامه خود را روز یکشنبه از دبیر کل فدراسیون فوتبال دریافت کردیم اما متاسفانه دوستان روز قبل باشگاه خود را در سازمان لیگ ثبت کرده بودند ثبت قرار داد تیم منطقه آزاد از شاهکارهای سازمان لیگ است.

قائم مقام باشگاه شاهین کیش افزود: هفته نخست لیگ دسته دوم از روز چهارشنبه ۸ مهر آغاز می‌شود. مالک باشگاه، قائم مقام ، سرمربی و بازیکن شاهین در تهران مشغول هماهنگی و آماده سازی تیم هستند اما مسائل خارج از مستطیل سبز به جریان افتاده است و این موضوع سبب شده تیمی صوری برای دیدار مقابل خلخال دشت به اردبیل سفر کرده است . تیمی که با توجه به نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال مبنی بر حقانیت باشگاه شاهین کیش نباید در این مسابقه حاضر شود.

وی درباره نامه اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال که از نظر من آگاه ترین فرد این فدراسیون به مسائل این ورزش است در نامه خود به حضور باشگاه شاهین کیش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تاکید کرده و این نامه قانونی است.

فریاد شیران افزود: به دوستانی که مشغول تبانی ولابی گری هستند می‌گویم به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم حق باشگاه شاهین کیش پایمال شود. من به دنبال سالم سازی در فوتبال هستم هر جایی که احساس کنم بوی تبانی و فساد در فوتبال می‌آید مشاممم تیز شده و سر سختانه موضوع را پیگیری کرده و از وقوع این اتفاق جلوگیری می کنم.

وی ضمن درخواست از برخورد فدراسیون با این ماجرا تاکید کرد: از مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و ورزش کیش می‌خواهیم این موضوع را حل کرده و با هر کسی که برخلاف قانون عمل کرده برخورد کنند.  خود من مانند داستان انتقال نفت به اراک در این باره باتمام وجود می‌جنگم و از حق باشگاه شاهین کیش دفاع می کنم.

فریاد شیران گفت: بلند گوی ما رسانه‌ها هستند آن‌ها با عدالت خواهی مانع از انتقال نفت به اراک شدند و مطمئن باشید با همکاری رسانه ها اجازه نمی‌دهیم کوچک ترین حقی از باشگاه شاهین ضایع شود.

وی از جلسه با مهدی تاج خبر داد و اظهار کرد: در جلسه امروز با رئیس سازمان لیگ خواستار احقاق حقوق باشگاه شاهین کیش و شخص فخیم آقایی هستیم و چون تیم فوتبال منطقه آزاد غیر قانونی ثبت شده، حتی اگر اقدام‌ ما منجر به تاخیر در شروع رقابت ها شود، نمی‌گذاریم این تیم در مسابقات شرکت کند.

فریاد شیران گفت: با توجه به این که کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال به نوعی زیر نظر دبیر کل این فدراسیون فعالیت می‌کند، نامه اسدی برای این کمیته نیز معتبر است و مسئولان این کمیته بر غیر قانونی بودن شرکت تیم فوتبال توسعه منطقه آزاد کیش در لیگ دسته دوم رقابت های کشور اشراف دارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=141
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.