• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 14050
  • 26 آذر 1397 - 15:24
اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در بیمارستان کیش به‌تشریح عمده فعالیت‌های انجام شده در یک سال اخیر پرداخت.

به‌گزارش کیشوند نیوز، حمید جمرک مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در بیمارستان کیش به بهانه‌ بازنشستگی یکی از پرسنل تحت قرارداد این شرکت و شاغل در بیمارستان، به تشریح عمده فعالیت‌های انجام گرفته در طول یک سال گذشته پرداخت.

جمرک در این مراسم گفت: این برای بار دوم است که به بیمارستان می‌آییم، تعداد پرسنل ما در بیمارستان کیش تقریباً نسبت به دیگر جاها بیشتر است و به‌همین خاطر همیشه بازدیدها را از بیمارستان آغاز کرده‌ایم.

وی در ادامه مختصری به نحوه شکل‌گیری شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش پرداخت و گفت: این شرکت در سال ۹۱ بنا بر اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر کوچک سازی سازمان‌ها و نهادهای دولتی تشکیل شد، گرچه در همان سال‌های تصویب این قانون سازمان منطقه آزاد کیش تصمیم داشت خودش را مستثنی کند اما این کار صورت نگرفت.

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: آن چیزی که مشخص است مسئولان پیشین تلاش خود را به‌خوبی در جهت بهبود وضعیت پرسنل این شرکت انجام داده‌اند و در حال حاضر شرکت جایگاه و ساختار خود را پیدا کرده است و روند رو به رشدی را طی می‌کند و امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه یابد.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته شده و مشورت‌هایی که انجام شد، مشکلات پرسنل را شناسایی کردیم و آنها را دسته بندی کردیم، عمده مشکلاتی که وجود داشت در بحث‌هایی همچون نوع احکام، طبقه‌بندی مشاغل، اعمال مدرک تحصیلی و رتبه بندی بود، با همکاری هیئت مدیره تصمیم گرفته شد که این مشکلات برطرف شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: با دستور مستقیم دکتر کرمی رئیس وقت هیئت مدیره شرکت تعاونی سازمان طرح طبقه‌بندی مشاغل پیگیری شد و برای پرسنل به‌روز شد، کاری که در این هفت سال بر زمین مانده بود را با تلاش شبانه روزی به نتیجه مطلوب رساندیم.

وی گفت: علی‌رغم بار مالی بالا، در نهایت این طرح با مساعدت دکتر انصاری لاری به تصویب رسید و بیمارستان اولین جایی بود که طرح طبقه بندی مشاغل برای آن اجرا می‌شود، منتظر هستیم که مصوبه هیئت مدیره برای دیگر ادارات نیز به تصویب برسد تا در همه شرکت‌های تابعه این طرح اجرا شود، احتمالاً از ماه آینده احکام جدید صادر شود.

جمرک یکی دیگر از خدمات پیگیری شده برای پرسنل این شرکت را پرداخت کمک هزینه مسکن دانست و افزود: در حال حاضر نصف مبلغ کمک هزینه مسکن کارمندان رسمی، برای پرسنل شرکت تعاونی کارکنان سازمان پرداخت می‌شود و امیدواریم این مبلغ برای سال آینده افزایش یابد.

وی تصویب یک کمک هزینه بلیت رفت و برگشت هواپیما در سال نیز یکی دیگر از کارهای صورت گرفته شده است و گفت: اینها دستاوردهای بزرگی بود که گاهاً با مقاومت‌ها و بی‌مهری‌هایی برای تصویب آنها مواجه می‌شدیم، از همه اعضای هیئت مدیره و افرادی که ما را در این راه کمک کردند تشکر می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش راه‌اندازی تعاونی مسکن را از برنامه‌های در دست اقدام برای پرسنل عنوان کرد و افزود: حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد کار انجام شده است، شرکتی در این راستا به ثبت رسیده و دستورها و مجوزهای لازم گرفته شده است، منتظریم با دستور هیئت مدیره این اقدام مهم را نیز اجرایی کنیم، نگاه ما این است که خود پرسنل باید این شرکت تعاونی مسکن را اداره کنند و امیدواریم این امر طی چند ماه آینده به نتیجه برسد.

وی در پایان گفت: از آقای دکتر مظفری هم تقاضامندیم که نگاه ویژه‌ای به بحث مسکن پرسنل داشته باشند، آسایش و رفاه پرسنل باعث افزایش راندمان و در نتیجه رونق امور در جزیره زیبای کیش می شود.

لازم به‌ذکر است که در پایان این مراسم از خانم نوروزی به‌عنوان اولین کارمند بازنشسته شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر به‌عمل آمد و بعد از آن پرسنل این شرکت خواسته‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/* مرتضی رضایی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14050
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.