• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آغاز جدال‌های جذاب برای کسب سهمیه لیگ سه/ جشنواره گل در بازی افتتاحیه

  • کد خبر : 13835
  • 15 آذر 1397 - 12:33
آغاز جدال‌های جذاب برای کسب سهمیه لیگ سه/ جشنواره گل در بازی افتتاحیه

سوت آغاز رقابت‌های لیگ فوتبال کیش با برگزاری دیدار تیم‌های مازاوی و مقدسی به صدا درآمد.

به گزارش کیشوند نیوز، رقابت‌های لیگ فوتبال کیش عصر روز گذشته با برگزاری مسابقه بین دو تیم بازرگانی مقدسی و مازاوی استارت زده شد.

در این دیدار یاران اشکان مقدسی توانستند مازاوی تازه تأسیس را با نتیجه ۱۰ به صفر گل‌باران کنند، با این نتیجه مقدسی متحول شده امسال با بهره‌گیری از بازیکنانی که از خارج از جزیره آورده، از همین هفته اول برای دیگر رقیبان خط و نشان کشید.

گرچه قهرمان لیگ کیش به‌طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور راه‌ پیدا می‌کند و این یک امتیاز بسیار خوب برای جزیره محسوب می‌شود و جذابیت این لیگ را دو چندان می‌کند، اما متاسفانه تاکنون نماینده‌های ادوار مختلف راه یافته به لیگ سه، نتایج مطلوبی را کسب نکرده‌اند و حتی نتوانسته‌اند در این لیگ باقی بمانند، یکی از دلایل آن عدم حمایت هیئت فوتبال در ادوار مختلف از این تیم‌ها و در واقع به‌نوعی رها سازی این تیم‌ها است.

این رها سازی و عدم نظارت به نمایندگان کیش در لیگ سه کشور، این تیم‌ها را به مکانی برای بازیکنان پولی تبدیل کرده است، مسئله‌ای که در صورت تداوم آن، در آینده می‌تواند دردسرهایی را برای فوتبال کیش به‌همراه داشته باشد.

لازم به‌ذکر است که در این رقابت‌ها ۱۰ تیم از جمله بازرگانی مقدسی، پرسپولیس، سالوود، پرشین، استقلال، مازاوی، عرفان اقتدار، صیادان حضور دارند.

در ادامه این رقابت‌ها ظهر امروز از ساعت ۱۵ دو تیم پرشین و سالود به مصاف هم می‌روند و فردا جمعه در همان ساعت، تیم‌های استقلال با پرشین در زمین شماره ۲ المپیک با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/* مرتضی رضایی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13835
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.