• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آموزش و پرورش بهترین پایگاه آموزش تامین امنیت و نظم اجتماعی است

  • کد خبر : 13130
  • 19 مهر 1397 - 11:08
آموزش و پرورش بهترین پایگاه آموزش تامین امنیت و نظم اجتماعی است

فرمانده انتظامی ویژه کیش در همایش همیاران پلیس با اشاره به اینکه وجود همیاران پلیس کاهش جرائم راهنمایی و رانندگی در سطح کشور را در پی داشته است اظهارکرد: آموزش و پرورش بهترین پایگاه آموزش تامین امنیت و نظم اجتماعی است.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، همایش بزرگ همیاران پلیس، فرهنگیاران و تجلیل از نمونه های ترافیکی کیش با حضور فرمانده انتظامی ویژه کیش، امام جمعه اهل سنت، رئیس عقیدتی سیاسی ، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس اداره آموزش و پرورش کیش و مسئولان ادارات و سازمان ها و نهادهای مستقر در جزیره کیش و دانش آموزان و همیاران پلیس مدارس و فرهنگیان برگزار شد.

سرهنگ رحیم جهانبخش افزود: همیاران پلیس باید در نهایت ادب و احترام در صورت مشاهده هر گونه تخلف رانندگی از سوی والدین یا رانندگان سرویس مدارس و رانندگان هنگام حضور در خودرو به آنان تذکر دهند.

جهانبخش با تاکید براینکه آینده از آن دانش آموزان امروز است افزود: جایگاه های مسئولیت امروز فردا به شما دانش آموزان تحویل داده می شود و از هم اکنون با اشنایی بیشتر با قوانین به ویژه قوانین راهنمایی ورانندگی خود را برای اداره فردای این کشور آماده کنید.

*تعامل پلیس و آموزش و پرورش جامعه ای امن تر و قانونمندتر را رقم می زند

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این همایش با بیان اینکه امید است برگزاری این همایش به نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه کمک بیشتری کند افزود: تلاقی مدرسه و پلیس در این مراسم جلوه ای ویژه از تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی است.

سعید پورعلی با تاکید براینکه آموزش وپرورش بهترین پایگاه آموزش در راستای تامین امنیت و نظم اجتماعی به آینده سازان ایران اسلامی است تاکید کرد: نیروی انتظامی بیشترین سرمایه گذاری را برای پیشگیری اصولی و بنیادی از جرائم را دارد و این سرمایه گذاری از مدارس و حتی از مهدهای کودک شروع می شود.

وی تصریح کرد: به هر اندازه بین نهاد پلیس و نهاد آموزش و پرورش ارتباط برقرار شود در آینده شاهد جامعه ای منظم تر، امن تر و قانونمند تر خواهیم بود.

با هدف ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی و ترافیک طرح همیاران پلیس در سطح مدارس اجرا می شود

رئیس پلیس راهور کیش در همایش بزرگ همیاران پلیس، فرهنگیاران و تجلیل از نمونه های ترافیکی کیش گفت: با تعامل پلیس راهور ناجا و آموزش و پرورش با هدف ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی و ترافیک طرح همیاران پلیس در سطح مدارس اجرا می شود.

سرگرد ایمانی نسب با اشاره به اینکه طرح همیاران پلیس از سال ۱۳۸۶ کلید خورد افزود: این طرح با تعامل پلیس راهور ناجا و آموزش و پرورش با هدف ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی و ترافیک، تقویت انضباط اجتماعی در میان دانش آموزان و اولیاء، تقویت روحیه مسئلیت پذیری، خودباوری و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان، آشنایی دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی از طرییق شناسایی تخلفات حادثه ساز، نهایدنه کردن رعایت قوانین رانندگی، فرهنگ سازی هنجارهای اجتماعی با شعار «سلامت، امنیت من و خانواه در احترام به قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی است» اجرایی شد.

وی افزود: وظیفه همیار پلیس تذکر رعایت قوانینی مانند بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودرو، رعایت سرعت مطمئنه، رعایت حق تقدم درمیادین و چهارراه ها وخطوط عابرپیاده، عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، رعایت سرعت مجاز، عدم سبقت غیر مجازو حرکت های مارپیچ در معابر و خیابان های درون شهری و جاده های برون شهری است.

گفتنی است، در پایان این همایش از فرهنگیاران پلیس با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی پلیس راهور با حمایت تله کیش تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13130
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.