• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

سردار حمید سرخیلی در کیش اعلام کرد: در صحنه دیپلماسی نباید به دشمن اعتماد کرد

  • کد خبر : 131
  • 05 مهر 1394 - 22:12

جانشین قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: درصحنه دیپلماسی نباید به دشمن اعتماد کرد، غرب اگر با ما وارد مذاکره شده برای سود بیشتر است و از تمام فرصت ها برای ضربه زدن استفاده می کند. سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید سرخیلی یکشنبه درحاشیه مراسم گرامیداشت سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) و تجلیل از […]

جانشین قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: درصحنه دیپلماسی نباید به دشمن اعتماد کرد، غرب اگر با ما وارد مذاکره شده برای سود بیشتر است و از تمام فرصت ها برای ضربه زدن استفاده می کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید سرخیلی یکشنبه درحاشیه مراسم گرامیداشت سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) و تجلیل از رزمندگان، جهادگران، آزادگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در پاسخ به خبرنگار ایرنا در مورد مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم افزود: پیروزی های دوران دفاع مقدس به واسطه ایستادگی مردم ، توسل و توکل به خدا حاصل شد.
وی با بیان اینکه جهاد اکبر راه مقابله با جنگ نرم دشمن است، اظهارکرد: همه باید با پرهیز از شعار دادن به شکل عملی بسیج شوند، راه مقابله با دشمن در جنگ نرم آگاهی رسانی دقیق و مصون کردن جوانان از آسیب های آن است ، برای مصون کردن باید وقت گذاشت و کار کرد، اقدامات در این راستا هزینه بر نیست بلکه همه سود و منفعت است .
وی گفت : بسیج همه امکانات برای مقابله با جنگ نرم یک ضرورت است ، در جنگ سخت دشمن از تمام گزینه ها استفاده خواهد کرد اما در جنگ نرم تلاش می کند ابتدا اعتقادات ما را تسخیر و سپس وارد عرصه جنگ سخت شود .
سردارسرخیلی در مورد انجام مذاکرات هسته ای و اینکه اعتمادی به طرف مقابل نیست، بیان کرد: ما نباید امیدوار به طرف مقابل باشیم ، امام راحل قطعنامه را پذیرفت و شادی نکرد ، مذاکره با دشمن غمناک است ، در صحنه دیپلماسی باید وارد عمل شویم اما نباید به دشمن اعتماد کنیم.
وی با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم داده و راه های نفوذ دشمن را ببندیم، گفت: مسئولان سیاسی و تیم مذاکره کننده تمام تلاش خود را بکار بسته اند، اما مهمترین مساله همان اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که باید بدان توجه کنیم .
به گفته این مقام نظامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید از فرصت پیش آمده برای تقویت خود استفاده کنیم و نباید بگونه ای رفتار کنیم که اگر دشمن دوباره دست به تحریم ما زد، آسیب پذیر شده باشیم .
سردار سرخیلی در ادامه گفت: باید از تهدیدها برای اتحاد بین شیعه و سنی استفاده کنیم، این موضوع امروز در سوریه ، عراق و یمن اتفاق افتاده و شیعه و سنی در کنار هم با دشمن مبارزه می کنند .
وی در مورد فاجعه منا گفت : معتقدم این فاجعه به عمد نبوده بلکه یک بی تدبیری صورت گرفته است، عربستان سعودی در بحرین ، سوریه و یمن دخالت کرده است ، تغییرات درونی حکومت و دخالت در سایر کشورها سبب از هم پاشیدگی امور می شود، باید سعودی بدانند دست درازی ها به کشورهای دیگر آنها را ضربه پذیر می کند.
سردار سرخیلی با بیان اینکه عربستان سعودی باید از خانواده کشته شدگان این حادثه عذر خواهی کند، افزود: آنها باید دست از شرارت های خود بردارند .
مراسم گرامیداشت سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) و تجلیل از رزمندگان، جهادگران، آزادگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس امروز با حضور امام جمعه اهل سنت و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در مرکز همایش های خلیج فارس کیش برگزار شد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=131
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.